Jeg gråter hver eneste gang

Hallo alle mine fine♡

Jeg er en person som seriøst begynner å gråte av alle slags koselige videoer på YouTube! Jeg elsker å se på det og hver eneste gang kommer det et par tårer, selvom jeg prøver alt jeg kan for å la være. Det kan både være gledestårer, men ser jeg noe veldig trist kommer tårene da også. Jeg aner ikke hvorfor jeg alltid begynner å gråte, jeg har jo aldri opplevd noe lignede og kan ikke sammenligne meg selv med det som skjer i videoene. Jeg er vel bare en følsom person som bryr meg haha.. Triste filmer begynner jeg også alltid å gråte til! 

I hele går satt jeg så på videoer på YouTube og bare gråt haha.. Jeg tenkte derfor å utfordre dere til å ikke gråte!! Klarer du det? Let med know babes♡

– TRY NOT TO CRY –

 
YEuCsA6BM-Q

 

Jeg blir så glad av å se mennesker være så snille mot hverandre. Det er så vakkert at det nesten er umulig å ikke felle noen tårer! Å se at folk bryr seg på denne måten frister meg bare enda mer til å gjøre noe hyggelig for andre. Jeg håper det frister alle dere der ute like mye. Tenk om alle hadde vært så omtenksomme og snille mot hverandre?

B8k6FCeXNR8

 

Hvor fine bilder var ikke dette? Jeg blir rørt og får virkelig et nytt håp om menneskeheten, selvom den helt sikkert blir ødelagt igjen med en gang.. Da hjelper det å se på sånne videoer♡ Kjærlighet! 

Hva syntes du? Klarte du å se alle ute å begynne å gråte? Det gjorde ikke jeg.. Det tok vel sånn fem sekunder før det trillet nedover skinnet mitt! 

10 kommentarer

Siste innlegg