Uken som gikk// Jeg reiser. Puppesnakk. Jeg blokkerer deg. Stygge kommentarer ++

//Reklame – annonselenker

LIGNEDE BODY (svart)BUBBLEROOM HER

Akkurat nå:
Idag har jeg bare vært hjemme og slappet av. De siste dagene har jeg hatt masse planer og har sovet veldig lite så det er deilig å ikke ha noen planer og bare kunne ligge å slappe av. Jeg har akkurat spist middag, tomatsuppe faktisk. Jeg er veldig glad i tomatsuppe og syntes det er kjempe godt. Jeg forstår meg ikke på folk som syntes det er ekkelt, det smaker jo himmelsk haha.. Den fra Toro er best! Videre i dag har jeg ikke så veldig mange planer, kanskje jeg drar å trener og tar litt sol. Jeg må jo bli brun før jeg reiser!

Ukens nedtur:
Jeg har ikke trent en eneste gang denne uken, eller forrige uke blir det vel. Jeg har faktisk ikke hatt tid for jeg hatt så mye annet jeg må gjøre! Uken før trente jeg masse og var skikkelig stolt av meg selv, nå derimot er jeg skuffet over meg selv. Jeg håper denne uken blir bedre angående treningen og jeg skal gjøre alt jeg kan for å presse meg selv på trening. 

Ukens høydepunkt:
Denne uken har seriøst vært den beste uken på lenge. Jeg har gjort så utrolig mye morsomt, men noe av det beste må vel være at jeg har bestilt meg en reise. Jeg skal reise allerede dagen etter julaften, så jeg reise om absolutt ikke lenge. Jeg har lenge mast om at jeg vil reise og jeg har seriøst sett masse på reiser og nå endelig har det ordnet seg. Jeg har enda ikke fortalt hvor jeg skal reise, og det er veldig mange som har gjettet. Merkelig nok er det nesten ingen som har klart å gjette hvor jeg skal. Jeg skjønner det egentlig fordi jeg reiser til et sted som ikke er veldig vanlig å reise på ferie til! Hvor tror du jeg reiser? 

Jeg har også vært på flere julebord og fest med tv3, noe som har vært veldig morsomt! Jeg har jo vært helt utslitt de siste dagene og har vel ikke fått den søvnen jeg egentlig trenger denne uken. Morsomt har det jo vært, så jeg angrer ikke akkurat! 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Ukens tanke:
Stygge kommentarer på nett.. Jeg skjønner ikke at folk klarer å skrive så utrolig slemme ting til hverandre. Jeg har hørt sinnsykt mye slemt og stygt om meg selv og jeg skjønner veldig godt at folk tar seg nær og blir lei seg av slike ting. Jeg har både hørt at jeg er tykk, at jeg er stygg, at jeg er hore og listen fortsetter. Heldigvis kunne ikke jeg gitt mer faen enn det jeg gjør og jeg bryr meg veldig slite om slemme anonyme mennesker, men jeg vet at det kanskje er andre som tar slike ting til seg. Det er absolutt ikke greit! Det kan faktisk ødelegge et menneske. Det man ikke kan si til en person face2face kan man heller skrive på nett, slik burde absolutt alle tenke. Hvorfor er man ikke bare snille mot hverandre alle sammen? Jeg blir hvert fall i så mye bedre humør når jeg skriver fine ting til andre, det er mye koseligere og da får jeg også kjærlighet tilbake! 

Ukens irritasjon:
Jeg har endelig klart å få nummeret mitt fjernet fra internett. Det har vært så sinnsykt irriterende og det er vel et halvt år siden telefonen min kunne ligge stille i lengre enn ti minutter. Det har ringt folk i et og det ble så ille at jeg aldri tok telefonen og gikk glipp av samtaler jeg gjerne skulle hatt. Jobb relaterte samtaler gikk jeg også glipp av og det er jo ikke akkurat så veldig morsomt for meg. Noe som fortsatt irriterer meg er at det er mange som har lagret nummeret mitt og det er fortsatt folk som ringer meg. Jeg har ikke tellingen på hvor mange nummeret jeg faktisk har blokkert for det er veldig mange. Telefonen min og nummeret mitt ser jeg på som en veldig privat ting og hvis det er noe du lurer på eller vil prate med meg om er det bare å sende meg en melding på Instagram, Snapchat eller kommentere her på bloggen. Jeg svarer som regel alltid på mine sosiale medier! 

Ukens antrekk:


GENSER – GINA HER. LIGNEDE BH – NAKD HER. LIGNEDE ØREDOBBER – NAKD HER. BUKSE – NLY HER. 

 Processed with VSCO with c1 presetGENSER/ BODY – NLY HER. BUKSE – NLY HER

 Processed with VSCO with c1 presetGammel kjole fra Nelly.com, men masse fine jule og nyttårs kjoler HER (Bubbleroom)

Ukens mest leste innlegg:

MIN SILIKON PROSESS – ALT OM MINE PUPPER

UKENS SPØRSMÅL// SEX MED EN JENTE. MIN DILDO. JEG ER TJUKK. PRØVD DOP +++

MASSE FINE JULEGAVER TIL UNDER 100 KRONER. 

GJØR DU DETTE BLOKKERER JEG DEG

10 kommentarer
    1. Hei, jeg bare lurte på at siden du er 20 år gammel, må du betale for å bo hjemme da? Og er det sånn at du kjøper din egen middag, eller spiser du det samme som resten av familien din og da altså at moren og stefaren din betaler middagen? Er bare nysgjerrig <3

    2. Kan du ha giveaway på sminke og sminkekoster.
      Jeg har veldig lyst til å vinne noe / sminke i livet.😂⭐️

    3. Hei! Kanskje ikke ett spm som er relatert til innlegget, men bare lurte på hva du har i leppene?
      Har selv 4ml med juvederm men fremdeles ikke resultatet jeg ønsker, dine er helt sinsykt fine!
      Er det permanent eller restylane du har?😊

    4. Du er veldig pen uten sminke. Med all den sminke ser du ut som en voksdukke, men det er vel greia di…

    5. Herregud!!!! Den kjolen fra Nelly ser IKKE gammel ut og hvis den er det så passer du den veldig bra!!!💖👍🌺
      Plis svar meg!!! Kan du legge meg til på snapp pliiiiiis!!!😭😭❤️❤️❤️
      Kan du si din favoritt gutt???😎🤔
      Hilsen Ella💖
      I ❤️U og Martine❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg