Jeg er klar

God kveld alle mine fine♡

Da er jeg klar for Paradise Hotel reunion, endelig. Denne dagen har gått så utrolig fort og jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av. Jeg var som vanlig alt for sen, men heldigvis ikke den seneste haha.. Jeg har faktisk akkurat kommet inn døren til Sofie og Andrea, og nå skal vi gå videre til vors. Jeg gleder meg masse til kvelden og tror dette kommer til å bli en kveld jeg sent vil glemme!

Ikveld valgte jeg for første gang på alt for lenge å gå med kjole. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg gikk ute med en kjole! Jeg elsker å pynte meg opp, men når det er så kaldt som det er ute i Norge så frister det aldri å gå med kjole. I kveld er det julebord og så å si alle skulle gå med kjole og da måtte jo bare jeg også. Kjolen min er faktisk et år gammel, så den finnes vel ikke lenger i butikk. Jeg kan se om jeg finner en lignede et sted så kan jeg linke til den i et senere innlegg hvis det er interessant?

Nå skal jeg være sosial så jeg legger fra meg telefonen. Ha en fin kveld videre babes, vi blogges! Love you all♡

21 kommentarer
    1. Wow så utrolig flott du er! Kos deg masse på julebord💖💖
      Kan du lage en video på sminkelooken du har her? Det var skikkelig fint!

    2. Så fin du var!💛 Du er forbildet mitt, har så lyst å møte deg en gang!! kan du ha Meet up i Bergen?💛

    3. De som sier at du kler deg som en hore er bare sjalu , fordi du er drit pen😻❤️❤️❤️ Love u❤️

    4. fin som alltid!
      MEN hvorfor er du så opphengt i Morten? ser du snapper han osv hveeeer gang dere er i nærheten av hverandre! Han er sofie sin kjæreste, og er ikke dere liksom venninner?? STAY AWAY!!!!! sikkert han du lå med i mexico også. og du sa jo også på en yt video med martine at den du helst ville ligge med fra paradise, og den du nevnte først var morten! Hadde slått til deg om du hadde vært sånn med min gutt ass. Skaff din egen

    5. Unnskyld meg, men jeg digger dusjen din, hvordan for du til sånt? Nydelig du er som du alltid er❤️😍

    6. Hei! Jeg har veldig lyst å blogge, men tørr ikke…. føler venninnene mine syns det er teit med blogging. Og vet ikke hva jeg skal blogge om, som passer å blogge om over lengre tid. Bloggen er klar og ferdig redigert med design, men gjør ikke noe spesielt i hverdagen som er spennende å blogge om. Har ikke så veldig bra kamera heller, det er ikke speilrefleks, men bare et sånt som er lett å slenge med seg på tur og føler god kvalitet på bilder er viktig. Hvordan klarer du og ha noe å blogge om hele tiden? Hva ville du gjort om du ikke hatt et bra kamera?

    7. Hei! Jeg har et spørsmål til ukens spørsmål : hvordan får du så fine lepper? PS: digger kanalen din og du er sjuuuuukt pen😍😙love you💜

    8. kor e kjolen til hun på videoen m spinner fra? tror d var martine men uansett kor e kjolen hennes fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg