JEG SKAL REISE OM IKKE LENGE

//Reklame – annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har det virkelig helt fantastisk og jeg kunne vært mer glad for at jeg dro på det julebordet jeg var på i går. For det første så var det utrolig morsomt og jeg storkoste meg. For det andre så HAR JEG BESTILT EN REISE. Herregud jeg er så sinnsykt giret at jeg vet ikke engang hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg vil ikke si helt hvor jeg skal reise enda, men jeg kan si det at jeg skal til andre siden av jordkloden. 

En av jentene jeg var med i går fortalte at hun skulle ut å reise allerede om to uker, hun skulle dra alene å møte et par venner der borte. Siden så å si alle vet hvor lyst jeg har til å reise nå så kom spørsmålet. Da tok det ikke lang tid før billetten var bestilt! Med andre ord så var jeg veldig veldig spontan i går, noe jeg elsker. Jeg elsker å være spontan og ta slike ting som det kommer. Det er jo da det blir best og nå reiser om ikke mange dagene og tiden frem til jeg reiser kommer til å gå utrolig fort. Jeg reiser faktisk 25. desember, dagen etter julaften klokken 0645. Flyturen tar veldig lang tid i og med at jeg skal reise såpass langt, men det er det virkelig vært. Gud som jeg gleder meg nå!

 Processed with VSCO with c1 preset
GENSER/ BODY – NLY HER

Jeg er faktisk litt nervøs for denne reisen også, kanskje fordi det er så spontant – men jeg er bombe sikker på at det blir veldig bra. Jeg skal til et veldig eksotisk og fint land og jeg skal faktisk feire nyttårsaften der. Det vet jeg ikke helt hvordan blir, men det er alltid morsomt å prøve noe nytt. Kanskje du kan gjette hvor jeg skal ut å reise? Hvis noen gjetter riktig så blir jeg veldig sjokkert for dette er ikke et vanlig sted man bare reiser til. 

Ellers var gårsdagen veldig fin. Jeg valgte å ikke drikke så mye, da jeg har et møte i dag. Det tror jeg var lurt av meg for nå er også formen helt fantastisk. Akkurat i dette øyeblikket kunne jeg ikke hatt det bedre haha.. Nå skal jeg lage meg noe frokost og kaffe, vi blogges senere. Jeg skal også begynne på ukens spørsmål straks, så hvis det er noe du lurer på er det bare å spørre i veI. Jeg har lyst til å svare på alt – så ingen grenser! 

42 kommentarer

Siste innlegg