Jeg er spent + Slik ser jeg ut idag

//Reklame – annonselenker

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det idag? Nå er jeg faktisk på vei til et julebord. Eller jeg og noen venninner skal ut å spise og kose oss, vi kaller det for et lite julebord. Det høres liksom mye koselige ut haha.. Det er ganske lenge siden jeg har vært ute å spist god mat nå så jeg gleder meg veldig. Det er også et par jenter det er lenge siden jeg har sett så jeg gleder meg til å møte dem også.

Jeg er faktisk invitert på to julebord idag, det er virkelig så typisk meg. Hvis det skjer noe en dag og jeg allerede har planer så dukker det opp masse annet samme dag. Mens andre dager hvor det ikke skjer noen ting skjer det virkelig ingenting haha.. Jeg er veldig usikker på hva planen er senere på kvelden, de fleste skal nok ut på byen og jeg aner ikke om jeg skal bli med eller ikke. I morgen tidlig skal jeg nemlig i et møte og det er alltid viktig å være forberedt på det! Jeg får se hva som skjer og om det frister å dra videre ut eller ikke. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

GENSER/ BODY – NLY HER. BUKSE – NLY HER. 

Idag har jeg sminket meg med mitt favoritt øyenskygge palett som vanlig! Jeg vet jeg har snakket veldig mye om det, men jeg virkelig elsker det. Det er så mange utrolig fine farger. Du kan finne palette HER. 

Nå er jeg nødt til å løpe ut døren for jeg begynner å få veldig dårlig tid. Jeg skal være på restauranten klokken 1800. Vi skal forresten spise på et sted som heter Tijuana. Jeg har aldri vært der før, men har hørt de har veldig mye god mat og drinker så jeg er veldig spent. Jeg skal ta med meg kamera og knipse masse bilder! Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

27 kommentarer
    1. Du Isabell ikkje bry deg om alt d dritet folk sier til deg du ser ikkje ut som ein hiten og du kler deg heller ikkje som ein hore du er nydelig slik sol du er og slik skal du vere❤️❤️ Forresten i var nydelig idag❤️❤️

    2. ikke bry deg om de slemme kommentarene!! du er perfekt!! du er drit pen og kler deg helt fantastisk!!😍😍 elsker deg!!❤️❤️

    3. HERREGUD! hvorfor skriver folk at du ser ut som en hore!? Du har jo kledd deg helt normalt. Hvorfor skal folk hate?! Hva er vitsen liksom? liker du ikke Isabelle stopp å les bloggen hennes da! -kjempe stor fan!❤️

    4. Hva gir folk gleden i å skrive stygge kommentarer til deg og andre folk? I alle fall må du drite langt opp i hva de sier for hvis de sier du e en hore har de i alle fall ikke peiling på hva d betyr!! Elsker deg❤️❤️

    5. Du ser ikkje ut som en hore💖Du kan ikkje la andre bestemme over deg💗Du er den du er💕Og ingen som ikkjr kjenner deg ka seie at du er stygg for dei har ikkje møtt deg💓Og du bår ikkje la nokon kommentarar få deg til å fåle deg stygg😘Heller tenk på dei andre 98% som Elsker deg ikkje tenk på dei 2% som ikkje liker deg💗💖Men eg støtter deg hjaffal😍😘

    6. Jeg skønner ikke hvordan folk kan kalle deg en hore. Du er perfekt som du er og råå søtt!❤️Ikke bry deg om de. De vet ikke hva de skriver

    7. Omg Isabelle du e sååå pen! Skulle ønske eg var deg😍😍 love you! Synes ikke du kler deg som en hore! Og de som sier det har lite liv for å si det sånn!!

    8. Slutt å skriv stygge til til Isabelle!! Dere er bare sjalue, vet dere hva hore betyr? Iverstefsll så er det mennesker som selger sex/kroppen sin for penger!! Vis respekt for andre!!❤️❤️Heier på deg Isabelle, du er inspirerende!!

    9. Gurl, kle deg i det du vil! Selv om folk kaller deg hore, drit i dem! De er bare noen sjalu haters som er lei av livet. Gi faen. Fortsett å vær 110% deg selv, og fortsett med det gode arbeidet du gjør! Btw, det antrekket der var ikke slutty en gang haha… Elsker personligheten din <3 Sanne, 15 år, Larvik ♡

    10. Asså, herregud. Nå synes jeg det går litt for langt her! At det der er horete er ikke sant! Det hun går med er en HELT vanlig jumpsuit/kjole, så slutt å si at hun kler seg horete. Dere oppfører dere som om dere er en haug med foreldre.
      Folk må få lov å kle seg som de vil<3

    11. Den genseren var jo kjempe fin!!! Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk sier så mye stygt. Jeg syntes du er er kjempe bra forbilde <3

    12. SJALUSI KALLES FOLKESYKDOMMEN…. Den er ikke bra i det hele tatt!! ¡¡!! 🙂 Derimot du, Du er så sinnsykt bra du!! @@@; ))>))

    13. Jeg skjønner ikke hvorfor folk syntes det du har på deg er horete?.. hvafaen, du ser drit bra ut og det er langt ifra horete🙌🏽

    14. Haters hate and think They can WIN, But hate is bullshit always have haters a END, beacouse we Are stronger then them we can beat them, just rememer you don?t have to do anything you don?t want my friend💕 And NEVER give up💕 You are perfect the way you are💕💕
      Har ikke peiling hvorfor jeg skrev på engelsk det fristet veldig😝😂💕
      Kopierte samme jeg skrev💕😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg