DE KUNNE GJORT MASSE KRIMINELT I MITT NAVN – Jeg har anmeldt

Heihei alle mine fine ♡

Tidligere i dag var jeg å anmeldte noe ganske alvorlig som har skjedd med meg. Jeg blir faktisk skikkelig oppgitt og ikke minst irritert! Det er noen (beklager for at jeg sier det) drittunger som har stjålet skiltene på bilen min. Jeg er ganske sikker på at dette skjedde i natt.

Da jeg skulle ut med bilen i morges oppdaget jeg at det ene skiltet mitt bak manglet og det er jo egentlig litt krise! Noe jeg er helt sikker på er at de som eventuelt har stjålet bilskiltet mitt har tenkt til å gjøre noe kriminelt. Hva annet skal man med noen andre sine bilskilt?

Det er så sinnsykt unødvendig og jeg er skikkelig irritert. Nå er jeg nødt til å gå gjennom masse stress bare fordi noen andre ikke klarer å skaffe seg egne bilskilt. Jeg må anmelde, jeg må dra å fikse nye bilskilt og hele pakka! Så sinnsykt unødvendig og ikke minst dårlig gjort. Hva er poenget?

Om jeg ikke hadde funnet ut av dette så fort som det jeg gjorde nå kunne jo tyvene faktisk gjort masse kriminelt i «mitt navn». Jeg vet jo så klart ikke når dette ble stjålet fra meg så det er fullt mulig de allerede er brukt til noe, men heldigvis har jeg sagt ifra til politiet!

Uff, jeg føler meg ikke bra i det hele tatt og det å få noe stjålet fra seg føles ikke bra. Det var faktisk flere biler som står parkert der jeg står som også manglet skilt. Jeg aner ikke hvem som eier bilene så jeg får heller ikke sagt ifra om det! Jeg håper uansett de finner ut av det fort. For dette er nemlig langt ifra morsomt!

Uansett, slike ting skjer og det er ingenting jeg kunne gjort for å hindre at dette skjedde. Livet er kjipt noen ganger og ikke minst så er mennesker egoistiske og slemme.. Heldigvis ikke så mange, haha!

Nå skal jeg få i meg noe mat, jeg har nemlig ikke rukket å spise i dag så jeg begynner å bli ganske sulten! Vi blogges senere babes, ta vare på hverandre. Love you all ♡

49 kommentarer

Siste innlegg