Det er katastrofalt & jeg kommer til å savne det

Jeg kommer til å savne dette stedet så ufattelig mye! Det gjør jeg vell egentlig allerede. Jeg har vært hjemme et par dager allerede, men merker at jeg lengter tilbake til varmen, menneskene og strendene. Jeg er på en annen side glad jeg dro hjem da jeg gjorde! Orkanen er bare blitt verre og verre og jeg lurer veldig på hvordan det kommer til å bli der.. Det er så trist at noe sånt plutselig skal skje! Og veldig skummelt i og med at jeg faktisk akkurat har gått langs gatene der!

Det er noen som har spurt meg om jeg kan skrive litt om denne orkanen og fortelle litt om hva som skjer! Jeg vet ikke så veldig mye mer enn alle andre bortsett fra at jeg var der kun et par dager før katastrofen og så hvor hysteriske folk var.. Det var jo i starten ikke meningen at orkanen skulle treffe Tampa, men nå har Irma snudd og er på vei rett inn i Tampa Bay! Det er jo også observert to andre orkaner i samme retning etter Irma..

Mine venner har heldigvis dratt derifra og kjørt bil nordover i landet. Det tror jeg var lurt! Det hadde visst vært tomt for bensin oppover hele Florida og kø langs hele veien noe som viser at de fleste har evakuert!

Jeg kan ikke gjøre annet enn å be til Gud om at det ikke blir for mange skader på hus og alt som er. Dette er virkelig ikke morsomt. Jeg hadde jo først lyst til å være med de andre nordover og ikke reise hjem, det var da vi ikke trodde denne orkanen kom til å bli så stor og sterk! Nå er jeg selvfølgelig glad for at jeg er hjemme!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg