En deilig natt

Heihei og god morgen alle mine fine♡

Ja, jeg sier god morgen for nå har jeg faktisk akkurat våknet. Jeg var så utrolig sliten etter reisen, det er kanskje ikke så veldig rart da jeg ikke sov på over to døgn ca.. Jeg håper disse femten timene med søvn gjorde susen for idag kan jeg ikke sove mer. Øynene mine er faktisk litt hovne merket jeg nå, hovne øyne etter å ha sovet for mye. Jaja, da har jeg hatt det også haha.. 

Processed with VSCO with b5 preset

Det var så utrolig deilig å endelig komme hjem i går, jeg sovnet med engang hodet mitt traff puten, uten tull. Jeg husker ikke hva det siste jeg gjorde i går var fordi jeg sovnet så fort haha.. Da jeg satt å ventet i Frankfurt i nesten 11 hele timer (ja, flyet mitt var også forsinket..) var jeg så trøtt og sliten at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Det at jeg glemte både pass og mobil overalt i går er et fint tegn på at så trøtt kan aldri jeg være igjen haha..

Jeg må lære meg til å kunne sove på fly og lignede selvom det egentlig ikke pleier å være et problem var det det i går. For det første hadde hun som satt ved siden av meg maur i rumpa, for det andre var han som satt foran meg en idiot og skulle ha setet sitt helt nede absolutt hele turen og for det tredje så hadde jeg ikke pledd. Pledd er et must for meg hvis jeg skal klare å sove, hvis jeg ikke har det føler jeg meg liksom ikke trygg! 

Processed with VSCO with c1 preset

I dag er planen bare å slappe av egentlig, jeg skal få ryddet ut av kofferten og ta meg en lang dusj. Det syntes jeg at jeg fortjener! Kanskje jeg også skal få spilt inn en innkjøpsvideo. Vi få se! Ha en fin dag babes, vi blogges senere. Ta vare på hverandre, love you all♡

14 kommentarer

Siste innlegg