Bildene som aldri kom på bloggen- Nesten litt flaut

Heihei alle mine fine♡

Jeg aner ikke hvor mange mislykkede bilder jeg har av meg selv på mac’en, det er nok flere av disse enn de fine bildene.. Uansett, jeg syntes det er utrolig morsomt med disse innleggene og jeg vet at det er flere av dere som setter pris på disse stygge og mislykka bildene. Det er jo veldig morsomt så jeg forstår det!

Det er viktig å ikke ta seg selv så seriøs hele tiden, rett og slett ha litt selvironi. Jeg som tar masse bilder så å si hver eneste dag i håp om å få et par fine bilder har jo selvfølgelig alltid et par av disse bildene på lur..

Herregud som jeg ser ut på et par av disse bildene. Det er nesten litt flaut! Uansett, nå er jeg nødt til å komme meg avgårde. Jeg skal endelig dra å fikse neglene mine, noe jeg ikke har gjort på døds lang tid. Det er jo nesten litt krise i og med at jeg var avhengig av fake negler før! Senere er det tid for Findings, woho.
Ses vi på Findings? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg