Bildedryss Meetup

Heihei alle mine fine!

Da er vi akkurat ferdig med Meetup og det var så utrolig koselig å møte alle sammen! Det var masse folk og vi sto rett opp og ned i tre timer. Kjempe koselig<3 Vi fikk også masse gaver og jeg ble så utrolig rørt, noen av brevene var skikkelig koselige.

Dere aner virkelig ikke hvor mye jeg faktisk setter pris på dere! Jeg syntes det er så koselig. Vi har også vlogget i hele dag, det er nok en stund til videoen kommer ut men den kommer og jeg tror det blir utrolig morsomt. Det var mange som også hadde lyst til å være med på video og det er alltid gøy!

Uansett, tusen takk alle mine fine!! Nå må vi komme oss hjemover for vi er helt utslitte, men det var virkelig vært det. Ta vare på hverandre, så blogges vi! Love you all.

11 kommentarer

Siste innlegg