Dette trengte jeg + Meetup

God morgen alle sammen♡

Hvordan har dere det idag? Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen og skal straks begynne å fikse meg. Idag er det tid for Meetup, wohoo! Jeg gleder meg masse til å møte dere som kommer, det blir så bra. Været er også med oss idag så det setter jeg virkelig pris på. Hvis du ikke har fått med deg hvor meetupet skal være så er det på Vita i Majorstuhuset.
Før meetup er jeg også nødt til å hente billetter til Findings festival, gud som jeg gleder meg. Det er så deilig å ha noe å glede seg til! 

I går valgte jeg å dra ut å spise med noen venner, jeg var jo utrolig sliten og lei i går så jeg var litt usikker på om jeg skulle dra eller ikke. Jeg trengte virkelig det å dra ut å spise med noen venner og jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro. Jeg føler det er så lenge siden og i det siste syntes jeg det har vært litt kjedelig på denne fronten. Jeg har vært litt lei meg og det å dra ut å spise og kose seg det slår aldri feil. Rett og slett få tankene på noe annet! 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

I natt har jeg faktisk sovet utrolig godt. Sikkert fordi jeg har hatt noen lange dager i det siste, men gud så deilig det var å våkne opplagt. Jeg har faktisk endelig klart å snu døgnrytmen min, vi får se hvor lenge det varer nå som det er helg og klart for festival haha.
Uansett hvordan det kommer til å gå så skal jeg gjøre alt i min makt for å snu den slik den skal være. Det er jo så mye bedre å sove om natten og være våken om dagen! 

Nå ser jeg at jeg begynner å få litt dårlig tid.. Tiden går så alt for fort, noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne fryse tiden! Ha en fin dag idag mine fine, og hvis du har tid så ta med deg noen venner og kom å møt oss. Meetupet starter kl. 1500 og varer til 1800! Love you all♡

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg