Slik har jeg fått lengre hår

//Annonselenker

Heihei alle sammen♡

I det siste så har jeg merket at jeg har fått en del lenger hår enn det jeg hadde får bare noen uker siden. Det har til og med vært et par som har spurt om jeg har brukt hair extensions når jeg ikke har brukt det og det tar jeg kun som et kompliment, for langt hår det er noe jeg elsker og det er noe jeg virkelig har lyst på selv. Jeg har alltid hatt en grei lengde på håret, men jeg alltid følt at det liksom har stoppet opp på en viss lengde. Det er ikke så alt for lenge siden jeg var å klippet meg heller og det er ikke så alt for lenge siden jeg da hadde ganske kort hår syntes jeg. 

 Processed with VSCO with f2 preset

Dette bildet er ikke gammelt i det hele tatt, dette ble faktisk tatt sist gang jeg var hos frisøren. Det var også denne dagen jeg startet på SugarBearHair, noe jeg ikke angrer et sekund på. Det er ikke ofte jeg tror på sånne produkter som dette, men det at det faktisk har fungert er virkelig sinnsykt kult! Jeg har sett alle Kardashian søstrene har reklamert for dette produktet og spesielt Kylie Jenner tar Dette produktet hver dag. 

Dette bildet ble tatt i går og man ser ganske stor forskjell på lengden på håret mitt. Jeg har akkurat blitt ferdig med min første boks og er nødt til å bestille meg en boks til for dette vil jeg fortsette å bruke! Jeg spiser to Bjørner om dagen og de smaker seriøst som godteri♡ Uansett, dette er ikke et innlegg jeg får penger for å skrive. Men er det en grunn for at håret mitt har vokst så fort i det siste, så tror jeg faktisk det er pga disse SugarBearHair vitaminene

Du kan både lese om og bestille produktet HER

13 kommentarer

Siste innlegg