Velvet forelskelse

//Annonselenker

Lignede genser fra NLY HER

Enda en liten photoshoot måtte til idag haha.. Når jeg først har sminket meg ganske mye liker jeg å ta flest mulig bilder!
Jeg sitter fortsatt i sofaen til Maria og tiden har godt så sinnsykt fort idag. Jeg aner ikke hvor mange ganger vi faktisk har løpt ned til bilen, der jeg står parkert for å fylle på med penger. Det er hvertfall rundt fem ganger..

Planen var jo ikke å være her så lenge, men når man har det gøy sammen går tiden alt for fort! Jeg må vell snart komme meg hjemover, jeg merker jeg begynner å bli ganske trøtt og sliten. Jeg sto jo ganske tidlig opp idag til å være meg, så det blir nok en deilig og tidlig kveld. Noe jeg ser frem til. Jeg har endelig klart å snu døgnrytmen min noe jeg har slitt med i flere uker nå.. 

Ha en fin kveld mine fine, vi blogges♡ Love you! 

12 kommentarer

Siste innlegg