Paradise Hotel har forandret meg

Heihei alle mine fine♡

Det er veldig mange som tror og mener at om du melder deg på Paradise Hotel og er deltaker forandrer du deg på en negativ måte. Jeg har merket at jeg selv har forandret meg masse etter at jeg var med på programmet, men jeg har forandret meg som person på en positiv måte. Jeg merker selv at jeg har blitt mye sterkere og jeg kjenner meg selv mye bedre.

Det å sitte å se seg selv på TV gjør ett eller annet med deg og du legger merke til ting du ikke visste om deg selv før. Når man selv er på TV ser man som oftest alle feilene ved seg selv og ting du ikke har visst om deg selv før, slik var det hvertfall med meg! Jeg så ikke akkurat masse feil med meg selv når det kommer til utseende og lignede men andre ting som har med personlighet og hvordan man takler forskjellige situasjoner.

Jeg mener selv jeg har forandret meg masse etter Paradise Hotel og vet bedre hvordan jeg burde takle forskjellige situasjoner og ikke. Jeg føler meg mye tryggere på meg selv og klarer å ta beslutninger uten å høre med alle andre om det er ok. For slik var jeg før. Jeg la for eksempel aldri ut et bilde på Instagram før jeg hadde spurt tre- fire personer om det var fint og om jeg kunne legge det ut! Nå legger jeg ut det jeg selv føler og bryr meg lite om hva folk tenker og sier. 

Livet mitt har også forandret seg en del, jeg driver nå fullt med blogg og YouTube og jeg elsker det. Jeg hadde jo en kjedelig A4 jobb fra 0800-1600 hver eneste dag og det er også en stor grunn for at jeg valgte å takke ja til programmet. Jeg hadde lyst til å prøve noe annet og selvfølgelig reise litt. Det har jeg jo hatt lyst til så lenge jeg kan huske. Reise jorda rundt, det vil jeg fortsatt og det skal jeg. Det har jeg lovet meg selv, jeg bare håper det ikke blir lenge til!

 Processed with VSCO with f2 preset

Jeg kunne nok startet med blogg og YouTube om jeg ikke hadde vært med på programmet, men jeg tror ikke det hadde blitt helt det samme! Jeg er glad for at jeg ble med, men som jeg har sagt før hadde jeg nok ikke blitt med en gang til om jeg skulle kommet inn like sent. Det er ikke pga programmet generelt, det handler mer om at jeg ikke liker å gjøre noe halvveis og det følte jeg det ble for min del i år! Selvom det gikk veldig bra til slutt 😉

2 kommentarer
    1. Jeg er egentlig veldig misunnelig på deg som slipper dette med 8-16 jobb hver eneste dag. Du får gjøre det du elsker å gjøre. Det er drømmen min også. Jobbe med hobbyen min og gjøre det jeg elsker aller mest å gjøre. Gjøre det som gjør meg lykkelig.
      Nå jobber jeg 100% og jobber derfor hver eneste dag. Gjerne 8-16 eller kvelder også. Men 8 timer hver eneste dag. Det er egentlig helt jævlig. Jeg føler jeg mister tid til å prøve å følge drømmen min når jeg er stuck på jobb i 8 jævlige timer hver eneste dag.
      Skulle gjerne likt å kontaktet deg privat angående noe + tips. Du virker så jordnær og snill. Du virker som en blogger som legger merke til leserene dine og tenker på oss. Du ignorerer ikke leserene dine slik mange andre gjør.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg