Jeg tørr ikke sjekke min egen..

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Jeg er ganske så redusert etter gårdsdagens festligheter, jeg skjønner virkelig ikke at jeg aldri lærer.. Hver eneste søndag når jeg har vært ute dagen før føler jeg meg bare dritt.
Uansett, jeg hadde det utrolig koselig i bursdag i går og jeg angrer ikke et sekund på at jeg ble med jentene ut. Eller jo når jeg merker formen er som den er angrer jeg jo litt, men morsomt var det uansett der og da. Hvis du har lyst til å se litt av det vi gjorde og en del kleine snaps så er det bare å legge meg til: isabelleeriksen. 
Jeg vet selv ikke hva jeg har lagt ut, jeg tørr nemlig aldri å se snappene mine dagen derpå. Jeg er virkelig fæl når det kommer til dette med kleine snaps. Jeg legger ut absolutt alt på mystory når jeg er ute og jeg får alltid like mye angst dagen derpå. Jeg tørr like vell ikke sjekke min egen mystory i og med at jeg er ganske sikker på at da blir angsten hundre ganger verre haha! 

Processed with VSCO with m3 preset

Jeg har forresten bestemt meg for å kun drikke og dra ut på byen når det er spesielle anledninger. Jeg har jo skrevet om dette med at jeg må skjerpe meg på bloggen før. Jeg kan ikke tro at jeg orket å dra ut tre ganger i uken før, pluss ha en fulltidsjobb som lærling på kontor. For dette var noe jeg ikke slet med før. Begynner jeg kanskje å bli litt gammel for dette med byen? Det vil jeg ikke tro men det føles virkelig sånn noen ganger. Jeg er jo faktisk bare 20 år.. 
Før syntes jeg bare det var gøy, mens nå blir det alltid litt slitsomt. Jeg begynner hvertfall å bli lei, det er helt sikkert!

Idag er planen bare å slappe av, se på serie og pleie kroppen. Neste uke har jeg en del ting på agendaen når det kommer til jobb og møter.
Jeg ser faktisk frem til uken som kommer, jeg elsker å ha masse å gjøre og jeg syntes det virkelig er gøy med møter og forskjellige ting.
Nå består ikke hverdagen min av kun det samme hele tiden som det gjorde for et år siden og det er jeg utrolig glad for. Er det noe jeg hater er det å gjøre akkurat det samme hver eneste dag. Jeg husker jeg faktisk slet med dette før da jeg hadde en A4 jobb fra 0800-1600. Det er jeg virkelig glad jeg slipper nå, jeg er ikke en person som takler dette! 

 Processed with VSCO with m3 preset

Nå skal jeg legge fra meg mac’en og se litt på min nye favorittserie. Herregud jeg skjønner ikke at jeg ikke har sett denne serien før, den er jo helt fantastisk. Riverdale heter serien og den minner litt om GossipGirl bare mye mye bedre! Så nå skal jeg kose meg litt med det og noe varmt å drikke på, kos dere masse idag babes. Vi blogges senere, love you all♡

10 kommentarer

Siste innlegg