Film premiere

Heihei alle mine fine!

Hvordan har dere det? Gud så fint vær det er idag, jeg blir så glad! Akkurat nå sitter jeg i bilen på vei mot byen, jeg skal nemlig ta med broren min på filmpremiere! Han ser ofte på disse gutta på YouTube og derfor bestemte jeg meg for å gjøre noe koselig for han!

Prebz og Dennis har jo filmpremiere på den nye filmen sin idag og siden jeg er så heldig får jeg gratis billetter. Broren min gleder seg så sinnsykt og han har jo såvidt snakket om noe annet på en uke. Det gjør meg så glad å se at noen jeg bryr meg om gleder seg så mye over noe jeg faktisk har stelt istand!

Antrekket idag ble jo selvfølgelig svart Hehe! Jeg merker at det er alt for varmt for dette nå men det blir nok kaldere i løpet av kvelden. Hva syntes du om antrekket? Det var faktisk akkurat dette jeg hadde på meg på Stavern festivalen. Jeg syntes det var så fint at jeg var nødt til å bruke dette flere ganger! Hvis du likte det kan jeg sikkert linke til klærne i et annet innlegg!

Jeg er utrolig spent for kvelden, det skal visst være rød løper og andre ting nå før filmen starter så det blir gøy! Jeg gleder meg selvfølgelig også til å se filmen og hilse på alle andre som skal på premieren ikveld! Jeg kjenner jo en del som skal være der.

Jeg har med meg kamera ikveld så jeg kommer til å knipse masse bilder til dere! Det kommer nok et nytt innlegg med masse bilder senere ikveld så følg med babes. Kos dere masse og nyt været så snakkes vi! Love you all!

11 kommentarer

Siste innlegg