Før og etter bilder- leppene mine

Heihei alle mine fine♡

Er det noe jeg hører om hver dag så er det leppene mine, noen elsker dem mens andre hater dem. Jeg skjønner at folk bryr seg for jeg har fylt ganske mye fillers, jeg har skrevet en del om dette før men jeg har faktisk aldri lagt ut bilder som dette. Før og etter bilder der man fokuserer på leppene! Jeg fylte faktisk leppene etter at jeg tok silikon og jeg angrer ikke et sekund. Jeg syntes det er fint med store lepper, noe som jeg ikke hadde i det hele tatt fra før av. Det som er greien med leppe fillers er jo at det går ut igjen, det er altså ikke permanent. Det syntes jeg egentlig er ganske bra! 

Før – Etter

Forskjellen er ganske så stor som man ser. Jeg var veldig glad i å tegne over leppene mine før, slik at de så større ut. Det var faktisk noe jeg gjorde hver eneste dag jeg hadde produkter på leppene! 

Nå er jeg nødt til å løpe ut døren, jeg skal nemlig hjelpe pappa med noe på jobben hans. Senere skal jeg møte lillesøsteren min en liten tur. Jeg har egentlig masse annet jeg egentlig må gjøre, så jeg håper ikke dette tar så lang tid. Vi blogges senere babaes, ta vare på hverandre! Love you all♡

46 kommentarer
    1. Fy søren så fin du var med de leppeme du hadde. Men keg jåper du er fornøyd med de du jar det er du som skal være fornøyd. Men serr leppene dine før var så fine

    2. Wow! Du har liksom fått et nytt ansikt etter at du fylte de, og det ansiktet er det som jeg forbinder med navnet ditt (jeg kjenner deg jo ikke men du forstår sikkert hav jeg mener), og jeg synes du var utrolig fin med og uten. Du har det liksom naturlig! Loveu <3

    3. For å være ærli synes jeg de var MYE finere før. Og et lite tips.., gutter liker jenter som ser naturlige ut

    4. Du har et veldig pent ansikt. Før du fylte leppene dine var det øynene dine som var blikkfanget. Nå stjeler dessverre lippene all oppmerksomheten. Uten tvil mye penere før.

    5. Du såg rett og slett ut som en prinsesse med de vanlige leppene dine, etter du fylte ble ansiktet ditt så stort og skjønner ikke hvordan du ikke ser selv at de er altfor store. Når du snakker Så ser det bare helt feil ut

    6. Wow isabelle, du var så vakker med leppene dine før men du er fortsatt fantastisk fin med store lepper. Jeg tror alle jenter ønsker seg store lepper men det er ikke alle som kler det like bra. Du kler både store og små😍!!

    7. Åh, kjære vene! Du var jo så fin! Misforstå meg rett, du er fin nå og, men enda finere uten fylte lepper..

    8. jeg skjønner at du har fylt på, men det trengtes bare litt, ikke så mye som du har tatt. jeg syns du burde hatt en mellomting <33 du er så sinnsykt vakker, herregud så missunnelig jeg er. skulle gjerne hatt et sminkekurs av deg!! you go girl

    9. Du så så utrolig mye bedre ut før! Med de store leppene ser du bare ut som alle andre jenter, helt samme malen og ser veldig fake ut. Hvorfor ser dere ikke dette selv dere som fyller opp leppene deres som en luftballong? Mye mer unik slik du var, helt klart. Da så man de fine øynene som blikkfang, nå ser man bare en stor overfylt munn som alle ser er fylt til randen med et eller annet….
      Man får veldig mye løs hud i leppene av å overfyllle dem så lenge. Når dette går ut eller man slutter med det, blir huden på leppene slaskete. Dette bør dere tenke over før dere fyller opp slik. Akkurat som en ballong som mangler luft.
      Har sett noen eksempler der ute for å si det slik…
      Dere vil komme til å angre at dere i det hele tatt gjorde det

    10. Kanskje du bør ta litt mindre fillers i leppene? Jeg prøver ikke å fortelle deg hva du skal gjøre, gjør som du selv vil men jeg har literally gått tilbake til dette innlegget for femte gang nå for jeg kommer meg ikke over hvor fin du så ut før, nesten som en prinsesse! Du ser utrolig fin ut nå også selvfølgelig, men det er bare noe med de gamle bildene dine som får deg til å stå ut og det er nesten som om du stråler. Ønsker deg alt lykke, og gleder meg til den dagen du står øverst på blogglisten for av alle bloggene jeg har lest ser jeg mest lidenskap og hard jobb i denne❤❤❤

    11. altså jeg ser ikke vitsen i at dere forteller henne at de var finere før, hu kan jo ikke gjøre om på det nå? jeg syntes du ser nydelig ut før og etter, Isabelle <3

    12. Du så ut som en barbie dukke før, du var så utrolig pen! PS. Var du modell før? Du hadde ganske store lepper før også, jeg synes du skal gå tilbake til det gamle, men det er opp til deg! Du skal jo trives! Jeg vil uansett lese bloggen din, uansett hva du gjør! PS elsker deg!❤

    13. Må også si at jeg syns det er finere uten den store munnen, det blir litt voldsomt. Sorry men du minner litt om en drag queen når du blir seende så falsk ut. Du er jo naturlig pen så det er litt synd at du fyller leppene så unormalt store. Men opp til deg =)

    14. Likte utseendet ditt før, du så utrolig pen og voksen ut! For å være ærlig så ser du MYE yngre ut med de nye leppene.. så likte faktisk de du hadde før! Men du er Forsatt pen 😊

    15. Skjønner at du synes det er fint med store lepper og ha fillers i de enn å ikke ha så mye lepper. Men etter min mening og som jeg vet en del andre er enig i så har du tatt alt for mye. Ser veldig falskt ut og som du har vansker med å snakke. Er helt enig det er fint å ha litt fillers så de ser naturlig store, men du har tatt så sykt mye mer enn det så det ser sykt ut. Man selv blir på en måte “blind” på hvordan det ser ut. Slik har det hvertfall vært med meg, og familie og venner kommenterer at det ikke ser så fint ut, men jeg har vært heelt uenig (som deg). Men etterhvert har jeg innsett hvor sykt det ser ut, og håper du gjør det samme fordi du er SÅÅ NYDELIG ISABELLE(!!) og med så mye fillers ødelegger du hvor nydelig du er. Dette er min mening, og du skal få gjøre det du vil med deg selv, absolutt!! Ville bare du skulle vite det fordi det iriterer meg at folk ikke synes du er så pen på grunn av leppene ødelegger det – mens du egentlig er så nydelig. Litt fillers fint, men ikke overdrivelse. Love you pretty girl

    16. Poenget med dette innlegget er jo ikke at alle dere som har kommentert skal kommentere at hun var finere med de leppene hun naturlig har. Det er for å vise en forskjell, fordi leserne har spurt. Å si at noen var finere før kontra slik man ser hun nå er ikke en kompliment, det hjelper ikke å slenge på “men fin nå også”.
      Jeg synes det er dødsmodig gjort av deg å poste både før og etter bilder av leppene og puppene dine. Du er virkelig trygg på deg selv virker det som, og akkurat like flawless som før!

    17. Du så mye mer classy ut, uten de store leppene. Misforstå meg rett, du er vakker, uansett. Men absolutt, var du mer sexy og mer attraktiv, uten de store leppene. Min mening. Dine lepper og ditt ansikt. Klem fra meg

    18. Hei, du så mye bedre ut uten fillers i leppene, classy sexy chick, og naturlig pen. Leppene nå er ikke stygge men så blir du en av mange med store, og unnskyld at jeg skriver det, litt vulgære leppene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg