Pink little thing- kropp er topp

God kveld alle fine♡

Nå som alle sammen skal legge ut lettkledde bikinibilder har jo selvfølgelig jeg også lyst til det, hehe. Jeg tror jeg har skrevet i vært eneste blogginnlegg at nå lengter jeg utrolig til syden, så det er litt brukt opp føler jeg. Det er fint vær i Norge nå disse dagene og da utnytter jeg det fullt ut med både bilder og andre ting. 

Jeg syntes ikke det er noe galt i å legge ut bilder av kropp, tvert imot. Jeg syntes det er fint! Kropp er topp, og jeg har full respekt for alle som faktisk tørr og legge ut bilder i bikini, uansett hvilken størrelse man er så er man alltid litt nærvøs for det. Det var hvertfall jeg før, da turte jeg såvidt å legge ut lettkledde bilder. Rett og slett fordi jeg var redd for hva andre kom til å si, men nå bryr jeg meg faktisk ikke mer. Folk kommenterer dritt og er sjalue og sure uansett hva man gjør.. 


Denne nydelige badedrakten er fra London, og jeg må si at dette er en av mine favorittplagg nå om dagen. Jeg bruker den en del som body fordi jeg syntes den er så fin. Brunfargen er ikke akkurat på plass, men det har jeg bestemt meg for å gjøre noe med. Det er nesten flaut å gå rundt så likbleik som jeg er nå midt på sommeren! 

Nå har jeg akkurat kommet meg til en venninne som bor litt utenfor Oslo, vi sitter egentlig bare å prater og koser oss! Jeg drakk litt vin tidligere idag hos Splay så jeg er nødt til å vente litt før jeg kan kjøre hjem. Jeg føler meg ikke akkurat full i det hele tatt, men det er best å være på den sikre siden. Hvertfall når det kommer til noe så seriøst som å kjøre bil! Det er viktig. Ha en fin kveld videre babes, vi blogges senere. Ta vare på hverandre, love you all♡

14 kommentarer

Siste innlegg