Uken som gikk

Heihei alle mine fine♡

Ukens nedtur:
At alle er opptatt og på ferie! Jeg kjeder meg ihjel liksom haha. Så å si alle jeg kjenner er bortreist og det blir selvfølgelig litt kjedelig for meg! Jeg er ikke vant til å være i Norge på sommeren og jeg begynner seriøst å bli ganske så lei allerede. Jeg driver å ser etter reiser nå og håper på at jeg får dratt til et varmt sted jeg også. Jeg blir nesten deprimert av å åpne alle snappene til folk, selvom jeg unner de fleste å kose seg selvfølgelig. Jeg har reist litt i sommer jeg også og jeg skal et sted nå denne uken, men det er liksom ikke det samme når det ikke blir sydentur..

Ukens høydepunkt:
MTV festen i Tønsberg og den lille hytteturen jeg var på. Det er vell det eneste jeg har gjort denne uken, ellers har jeg vell bare vært hjemme å slappet av og jobbet! MTV festen var utrolig morsomt og jeg koste meg masse, det var en del kjentfolk der og været var på topp.
På hytteturen fikk jeg prøvd ut en del ting jeg faktisk aldri har gjort før og jeg elsker jo det. Jeg elsker å prøve nye ting så det var helt klart et høydepunkt denne uken! 

Ukens tanke:
Jeg har lyst til å prøve ut masse nye ting. Jeg vil oppleve hele verden og prøve ut alt som er mulig å prøve ut! Jeg har lyst til å ta et par sjanser og rett og slett ha det utrolig gøy uansett hvor i verden jeg befinner meg. Jeg elsker jo å reise og har så lenge jeg kan huske hatt lyst til å reise jorden rundt og bare finne på en hel del ting som kanksje ikke alle har gjort. Det er virkelig drømmen og noe jeg er bombe sikker på at jeg kommer til å gjøre en eller annen gang ganske så snart. 

Ukens irritasjon:
Respektløse mennesker. Jeg blir faktsik sinnsykt irritert av mennesker som ikke har respekt for andre og tror dem kan gjøre absolutt hva dem vil med andre. Folk som kun tenker på seg selv og ikke har noe sympati eller bryr seg om andre rundt seg. Tenk om alle hadde hjulpet hverandre og vært hyggelig mot hverandre! Tenk hvor fin verden hadde vært da. 

Akkurat nå:
Nå har jeg akkurat våknet og skal begynne å fikse meg. Jeg skal på en ny inspilling med Splay ganske snart. Jeg gruer meg litt som vanlig ettersom jeg ikke vet hva som skal skje. Jeg har på følsen av at denne gangen blir verre enn sist gang men helt sikkert like morsom. Jeg håper ikke jeg er nødt til å gjøre noe jeg ikke har lyst til, selvom det helt sikkert kommer til å skje! Ønsk meg lykke til da babes, så blogges vi senere idag. Ha en fin dag videre, love you♡

10 kommentarer

Siste innlegg