Bildedryss- MTV fest

//annonse- sponset opphold

God morgen dere!

Gud så sliten og trøtt jeg faktisk er nå, jeg har såvidt sovet i natt og jeg merker at det tærer på meg haha! Gårsdagen var utrolig bra og jeg koste meg masse. Planen var jo egentlig å kjøre hjem igjen etter sommerfesten igår kveld, da måtte jo en av oss være edru og det hadde egentlig ingen av oss lyst til. Vi fikk tilslutt fikset et hotellrom og da ble humøret til begge bare hundre ganger bedre.

Og det beste av alt, en nydelig hotellfrokost! Det er faktisk noe av det beste jeg vet.

Nå skal vi straks begynne å kjøre tilbake til Oslo, jeg gleder meg til å komme hjem for å slappe litt av. Vi blogges senere idag mine kjære, det skjedde faktisk noe dramatisk igår kveld som jeg tenkte jeg skulle skrive litt om etterpå! Jeg var faktisk skikkelig irritert en periode igår. Heldigvis gikk det fort over og jeg klarte å kose meg resten av kvelden. Enkelte eier ikke respekt altså.

Ha en fin dag og kos dere masse i solen! Det skal jeg prøve på. Love you all!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg