Dette var på tide

//Annonse 

Hallo alle sammen♡

Hvordan har favorittmenneskene mine det idag? Jeg har det helt strålende, akkurat som været. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en liten tur på vinterbro senteret. Jeg har vært å fikset håret mitt og blitt litt dullet med!
Jeg klarer ikke å beskrive hvor mye jeg elsker at folk driver å duller med håret mitt. Vinterbro senteret er faktisk det eneste stedet de har LYKO, så da måtte vi bare dra dit. Jeg får så utrolig fort ettervekst og gulskjær i håret, så dette trengte jeg virkelig. Jeg elsker at håret har en kald tone, og det fikset LYKO helt perfekt. 


Fornøyde babes♡ 


Det eneste jeg gjorde var å stripe og tone håret, og alikevell blir det en så stor forskjell! Håret mitt var virkelig helt gult da vi startet, men nå, helt perfekt♡ 
De ansatte var også utrolig dyktige og flinke, de tok seg god tid med håret og hadde ikke lyst til å slurve. Jeg er ikke glad i frisører som ikke bryr seg noen ting om kundene sine, men det var ikke noe problem her. 

Jeg er super fornøyd, og det er nok ikke siste gangen jeg er på besøk der. De har også masse flotte produkter som jeg allerede har blitt helt forelsket i, blant annet sugarbearhair som Kardashian søstrene driver å reklamerer for hele tiden på sosiale medier. Jeg elsker disse damene, og da kan vell ikke dette produktet være dårlig?
Jeg gleder meg utrolig mye til å se resultatet av disse tablettene. De smaker faktisk utrolig godt også, det er nesten som godteri så jeg skulle nesten ønske man kunne ta fler enn to om dagen haha! Idag har faktisk allerede tatt tre stk, hehe ups.. 

Bruk rabattkode: 15isabelleogmartine om du skal handle noe hos LYKO. Link til hjemmesiden HER

Idag har vi faktisk vlogget hos frisøren også, så jeg regner nok med denne vloggen kommer i løpet av uken! Ha en fin dag videre mine kjære, så blogges vi senere. Love you

7 kommentarer
    1. Så utrolig fin du ble!❤️❤️ Du er jo alltid like pen uansett hva du gjør da❤️❤️ Elsker deg så masse!! Ceep calm and love Isabelle❤️ Og beklager for at jeg har skrevet navnet ditt feil😢❤️❤️ Du har et utrolig fint navn btw❤️❤️Mvh Leah❤️

    2. Du er nydelig fra innsiden og ut! Du virker så utrolig hyggelig og søt❤️ Elsker at du svarer leserne dine også, er ikke mange som gjør det.
      Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg