Gruer meg allerede til imorgen

Hallo dere♡

Gjett hvor jeg har vært?? Som jeg har skrevet tidligere på bloggen så er jeg nødt til å starte å trene litt. Og idag var dag nr 1. Jeg vet ikke om denne gangen kommer til å bli sånn som alle andre gangene jeg har prøvd å begynne å trene.. At jeg drar tre ganger så er jeg dritt lei og prøver ikke igjen før om et år! Nå er jeg ganske bestemt på å fortsette å trene, men jeg syntes faktisk det er vanskelig å skulle komme seg på trening oftere, spesielt når jeg må dra alene.. Heldighvis er en venninne av meg utrolig flink med trening og hjelper og pusher meg hardt når det trengs! Tusen takk, Daniella♡

Idag trente vi rumpe, og jeg merker allerede nå at jeg begynner å bli litt støl.. Det var nesten så jeg knakk sammen mens jeg drev med et par øvelser, det var faktisk helt jævlig haha. Men nå føles det selvfølgelig godt, helt til imorgen. Da kommer jeg nok til å angre meg. Det er nok derfor jeg også slutter så fort med denne treningen, jeg hater å være støl.. Jeg gruer meg så utrolig mye til de neste dagene, jeg kommer til å ha så vondt i både rumpe og lår at jeg ikke kommer til å klare å gå.. 

Måtte selvfølgelig ta et lite kødde bilde også. Det er viktig å ha det gøy på trening og tulle litt innimellom, ikke for mye da! Men litt, hehe. Nå skal jeg straks ut igjen å møte en annen venninne jeg faktisk ikke har sett på en god stund. Jeg aner ikke hva planene er, men det finner vi nok fort ut av! Vi blogges mine kjære, ha en fin dag videre! Love you♡

6 kommentarer

Siste innlegg