Niple slip

God morgen alle vakre♡

Har alle en fin start på dagen? Jeg har akkurat våknet og er fullt klar for å ta dagen med storm, haha. Jeg har egentlig masse jeg skal gjøre idag, både rydde, redigere video, møte en venninne. Nei jeg har enda ikke klart å rydde ut av kofferten min. Det er så sykt kjedelig, jeg elsker å pakke men hater virkelig det å skulle pakke ut igjen. Det er liksom så kjedelig og tenke på at nå blir jeg hjemme en stund selvom jeg er utrolig sliten og lei av å reise.


Disse bildene ble tatt igår eller inatt haha. Jeg er så nær B menneske som du kommer. Når natten kommer, kommer også energien min og alle tankene mine. Det er også en grunn for at jeg elsker å jobbe om natten, det er da Isabelle liksom våkner til liv! 
Nesten en liten nipslip her, er det nøye? 

Nå skal jeg lage meg noe frokost og slappe litt av med min favorittserie på netflix før jeg begynner med det jeg skal! Jeg elsker å ligge i sengen med noe god mat og se på serie ahh, da er jeg virkelig i himmelen♡ Vi blogges senere babes, love you all!

7 kommentarer

Siste innlegg