Video- Vi sminket dem I BLINDE

Hallo alle sammen og god kveld♡

Som de fleste helt sikkert har fått med seg så spilte jeg og Martine inn video for et par dagen siden med norges største youtubere, nemlig Prebz og Dennis! Den første videoen er kommet ut og dere bare må se den. Jeg satt bokstavlig talt å lo meg i hjel av resultatet. 

Som dere ser skulle Martine og jeg prøve å sminke disse gutta I BLINDE. Det var faktisk overraskende vanskelig, jeg har aldri sminket noen i blinde før så det ble en utfordring! Hahha, jeg dør også av at Martine klarte å ta brynsgele i hele ansiktet til Preben. Altså han så jo ikke ut! Morsomt ble det da. 

Vi filmet også enda en video som ikke er kommet ut enda, den neste videoen med gutta kommer nemlig ut på våres kanal som du kan finne HER. Vi filmet en challange som var utrolig etterspurt, så jeg er ganske sikker på dere kommer til å syntes den er bra og ikke minst morsom. 

Hva syntes du om videoen? Morsom hva? Jeg lo meg ihjel flere ganger. 

4 kommentarer
    1. Herregud så morsomt og gøy å lese bloggen din! Sitter hver dag og venter på at onsdag og søndag skal komme. Elsker jo kanalen deres. Er det mulig om du kan lage et innlegg der du skriver hva som har hvert mest etterspurt? Jeg prøver ikke å endre bloggen din, jeg elsker akkurat hvordan den er <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg