Check out

Hallo dere!

Akkurat nå sitter jeg i resepsjonen på hotellet i London og venter på å få sjekket ut, eller jeg venter vell egentlig på at foreldrene våres skal sjekke ut haha.. Jeg har hatt en helt fantastisk reise og angrer ikke ett sekund på at jeg reiste hit igjen. Jeg elsker virkelig denne byen og det er nok ikke lenge til det blir en tur tilbake.

Det eneste negativet nå er at flyet vårt ikke går før sent ikveld så vi må gå rundt i London og bare vente på å reise til flyplassen, jeg er redd det blir litt mer shopping nå også men det gjør ikke meg noe hehe!

Herregud dere, istad da jeg pakket kofferten så jeg faktisk hvor mye jeg hadde handlet her! Jeg hadde jo helt glemt hva jeg har kjøpt, rommet var helt kaos og det lå bare masse klær overalt.

Jeg gleder meg faktisk til å vise dere hva jeg har kjøpt. Det er utrolig mange som har spurt om jeg kan ha en innkjøpsvideo og selvfølgelig skal jeg det! Jeg har kjøpt veldig masse fint. Jeg skal prøve å få spilt inn denne videoen med engang jeg kommer hjem så dere får sett ganske fort! Jeg reiser jo også igjen på onsdag så det er noen stressende dager i vente, men jeg gleder meg allikevel.

Vi blogges igjen senere babes, love you! Nå skal vi shoppe litt mer, hehe!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg