Mitt nye hår

//Reklameinnlegg

Hei snupper♡

Jeg tenkte å skrive et ganske langt innlegg om håret mitt. Det er overraskende mange som lurer på hvor jeg fikser det og hvilke farger jeg har brukt i håret! Nå har jo jeg akkurat tatt etterveksten og farget håret. Jeg blir alltid så fornøyd etter å ha vært hos Sadiye, og går derfra med ett smil hver gang! Det var også her jeg var da jeg skulle farge håret fra nesten helt svart til blondt. Det ble også en suksess. De er utrolig flinke med farge, spesielt Sadiye! 
Sadiye jobber på Auster Salon & Academy og holder til på avdeling Auster Linderud plan 1. Utrolig koselig salong føler meg alltid hjemme der, og veldig hyggelige og imøtekommende ansatte. 


Vi startet med å legge folie striper i hele håret, der vi brukte bleking. Deretter tonet vi det (toner=minicolor) for å fjerne gyldene pigmenter og få håret kaldt og glansfullt. Fargen vi brukte for å tone håret med heter 11,17 og 9,31. 

Slik ble det perfekte resultatet: 


Ble det ikke fint folkens? Jeg elsker det. No more ettervekst og en fantastisk og unik farge♡ 


Jeg fikk også med meg disse fantastiske hårproduktene fra O-WAY. O-WAY er en organisk serie og har respekt for planeten. 100% naturlig dyrking av jorden og blandt de første selskapene i verden som bruker biodynamiske ekstrakter i demmes produkter. Resirkulerbar emballasje, bedre miljø – fordi de bryr seg! Fargene dem bruker i salongen er også O-WAY og de har også farger UTEN ammoniakk, for dem som ikke tåler det. 

Moisturizing hair bath: Fuktighetsgivende sjampo for tørt og skadet hår. Den renser tørt, dehydrert eller tykt og brusete hår, og er svært skånsom mot hodebunnen. 
Moisturizing hair mask: Fuktighetsgivende kur for veldig tørt, dehydrert. Den pleier og mykgjør håret takket være biodynamisk hasselnøtt, økologisk honning og muru muru. 
Glossy nectar: Gjenoppbyggende olje. Den etterlater håret mykt, silkeaktig og medgjørig. Den er varmebeskyttende og gjør stylingprosessen lettere.  

For bestilling av time så kan dere laste ned en app som kalles Fixit Timebestilling eller ta kontakt på 489 96 799. 
Følg Sadiye på instagram; Sadiyeiselin
Hun har også en bruker der hun pleier å legge ut bilder av behandlingene hun gjør; Hairbysadiye 

XOXO

6 kommentarer

Siste innlegg