Jeg har nytt hår

                                                                                                                                                                                   //SPONS                                                                                                              
Hei babes♡

For en liten stund tilbake skrev jeg at jeg har lyst til å teste ut exstensions. Jeg var veldig usikker på hva slags, om det skulle være clips eller tape. Jeg har jo aldri hatt exstension i håret mitt før så jeg kan ingenting om det. Jeg er så heldig å få teste ut håret til @HCHAIR. Jeg fikk pakke i posten idag med helt fantastisk fint clip on exstensions, jeg er veldig fornøyd så langt! Håret er silkemykt, langt og tykt. 

Jeg har fått testet det og det passer helt perfekt til min hårfarge! Jeg merker at jeg må øve litt mer på å sette clipsene i håret, hehe. 


Jeg har 65cm, blondt og kaldt hår. 

Hva syntes dere? Jeg digger det♡ Link til hjemmesiden: https://hchair.no/

                                                                                                                                                                                     //SPONS
XOXO

10 kommentarer

Siste innlegg