Det var på tide

Hei snupper♡

Nå har jeg gått rundt og ventet ett par dager på noen pakker jeg har bestilt hjem. Jeg har lenge ønsket meg noen sko fra nelly men de har ikke hatt str min inne, men for ett par dager siden var jeg inne på nettsiden og skjekket igjen, og endelig hadde dem fått inn min størrelse. Det var faen meg på tide, haha.
Skoene er utrolig fine og jeg elsker hvordan dem sitter på foten, som støpt! 

Det er også ett stort salg på Nelly akkurat nå, det kan du finne hvis du trykker her!
Disse skoene er blandt annet på salg. 

♡♡

Trengte også ny highlighter, ettersom min knuste for litt siden, og highlighter er ett must! Er det en ting jeg må ha så er det helt klart en god highlighter, nemlig Mary- Lou Manizer. Love it! 

Slang også med ett øyenskygge palette. Dette er sinnsykt bra, jeg husker jeg prøvde det av en venninne for litt siden og jeg ble helt forelsket! Utrolig fine farger, og sykt bra pigment. Dette kommer til å bli brukt mye! 

XOXO

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg