Gårsdagens festligheter

God søndag!

 

Åå det er så fint vær i Oslo idag og det skal utnyttes!

Formen min er overraskende bra etter kvelden igår. Det ble en del innabords og kvelden var en suksess for min del.

Jeg møtte masse kjent folk og fløy rundt å snakket med alle som vanlig og hadde det utrolig gøy!
Vi endte opp ett annet sted enn planlagt til slutt, men det gjorde ingenting.
 

 

 

 

Nå skal jeg gå en tur i byen før jeg drar videre til venninnen min Martine. Vi skal prøve oss på noe spennende som jeg skal fortelle til dere når den tid kommer! Så det er bare å følge med videre for dette blir spennende fremover!

 

 

XOXO

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg