Uken som gikk// Noe galt med kroppen min.. Kalt for hore. LA ++

Annonse – lenker – Nelly, Bubbleroom


BIKINI TRUSE – HER

Akkurat nå:
Akkurat nå ligger jeg i sengen her i LA veldig klar til å sove. Tidsforskjellen her og i Norge er ekstremt stor så alle sammen er sykt jetlagged! Her er klokken bare 00:00 på natten, men i Norge er den 09:00 på morgenen. Jeg må snart få lagt meg nå, for i morgen er en ny dag i min favoritt by! Jeg gleder meg.

Ukens høydepunkt:
Det må jo uten tvil bli det at jeg nå endelig har fått reist til drømmebyen min. Jeg er i LA, og er så utrolig lykkelig på grunn av det! Jeg har jo aldri vært i denne byen før og stortrives allerede. Jeg føler og vet at dette er byen for meg! Vi har ikke vært her i så mange dager enda, men likevel trives jeg så godt. Det er et godt tegn. Forrige uke var også veldig fin, fordi jeg var i godt humor og tenkte kun på reisen – noe som betydde en glad Isabelle haha.. Noe utrolig morsomt som skjedde denne uken var jo det at Martine bestemte seg for å sabotere og spionere på meg, da jeg faktisk var på date for første gangen på flere år. Det var overraskende morsomt og et veldig godt minne ble skapt!

Ukens nedtur:
Jeg har fått mensen.. Og akkurat nå passet det veldig dårlig! Det er også utrolig merkelig, det er nesten så jeg lurer på om det er noe galt med meg og kroppen min.. Jeg hadde faktisk mensen for bare to uker siden, jeg går på p piller, og likevel har kroppen min klart å få mensen igjen uten at jeg egentlig skal ha det. Og nå som jeg er på ferie i Los Angeles også.. Nesten det verste som kunne skje! Jeg skjønner ikke.. Vanligvis blør jeg veldig lite og kan gå lenge uten å ha mensen pga p pillene, men nå på tur vil ikke kroppen samarbeide. 

Ukens irritasjon:
Jeg ble akkurat kalt for en hore.. Jeg er så drittlei (sorry stygt ord, men slik føler jeg det faktisk) av at folk skal bruke så stygge ord til hverandre som man absolutt ikke burde bruke. Jeg tror virkelig enkelte har misforstått hva en hore faktisk er, google det folkens – for det er svært få som kanskje du kaller for en hore som går under den kategorien. Jeg ble jo faktisk kalt for en hore fordi jeg viste ryggen min på bloggen og sto toppløs på et tak, noe som etter min mening var helt uskyldig i dette tilfelle. Jeg hadde skjønt om folk hadde reagert om jeg sto midt på gaten toppløs, men å kalle noen for hore og andre stygge ord for den grunn er ikke riktig. Ikke det at jeg er så veldig lei meg for den lille kommentaren haha, jeg har hørt verre om meg selv. Men det at folk faktisk kan oppføre seg sånn irriterer meg. 

Ukens tanke:
Mennesker kan virkelig være fæle mot hverandre, mot andre man også bryr seg om – eller burde bry seg om blir mer riktig å si i dette tilfelle. Etter å ha sett en rekke dokumentar filmer denne uken om seriøst gale mennesker begynner jeg nesten å lure på menneskeheten haha.. Jeg skrev jo tidligere denne uken om en dokumentar som heter ”mommy dead and dearest” hvor en mor latet som datteren sin ar syk, klipte av henne alt håret og latet som hun hadde kreft. Noe helt sykt å gjøre! Hun rett og slett ødela livet til datteren sin.. Det finnes også masse dokumentarer om mennesker som er helt syke i hode, man vet virkelig ikke hvem man møter på gata. Plutselig sitter det en psykopat på andre siden av bussen! En skikkelig ekkel tanke.

Ukens antrekk:

Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE BODY – HER. LIGNEDE BELTE – HER. 

Ukens mest leste innlegg:

Fikk moren sin drept etter hva hun gjorde – Dette er helt sykt..

Masse stygge bilder av meg selv.. Bildene som aldri kom på bloggen! Sykt flaut

Derfor er det bra å sove helt naken!! LIFE HACKS

Er det sant at Martine og jeg har kranglet? Svarer helt ærlig.. 

19 kommentarer
    1. Ikke bry deg om haters, de har ikke et liv, jeg støtter deg så mye, jeg skjønner ikke hvorfor andre gidder å bruke tiden sin å slenge dritt om deg, du er den fineste❤️❤️❤️❤️❤️

    2. Hvorfor bruker du kroppen din, sex og seksuelle ting som clickbate hele tiden? Du vet vel at du har yngre lesere? Kjenner jeg blir pissed av dere bloggere som legger ut HELE tiden «swipe up» osv. Spesielt deg. Jeg tror de fleste følger dere på snap og instagram for å se innblikk av hverdagen deres, ikke alle de nye innleggene som dere kun legger ut om hele tiden.. Pls stopp, du mister ikke lesere av den grunn 🙂

    3. Kan jeg spørre deg hva som er grunnen til at brystene dine som du har operert virker å ligge så langt fra hverandre/ut til hver side? Eller bare virker det sånn på bilder? 🙂

    4. Du er ingen hore altså, for all del. Det er et begrep som dessverre blir slengt rundt som et skjellsords uten den konkrete betydningen på lik linje som “homo” osv.
      Men, den setningen her: “Jeg hadde skjønt om folk hadde reagert om jeg sto midt på gaten toppløs”, blir egentlig ganske så ironisk når du på forrige innlegg og i dette innlegget poster bilder av at du sitter toppløs UT mot gata så alle kan se (opp på) deg, haha.

    5. Er det noe som er galt så er det nok bare hele deg, Du er søt daaa, men litt for mye fitte, pupper og jeg er digg prat fra deg, kjempe ekkelt, Du var kjempe søt før, nå syntes jeg du egentlig kan forlate Oslo

    6. Helt normalt med sånne blødninger 🙂 men skjønner godt du blir bekymret, skjedde det samme med meg for litt siden. Bestilte celleprøve på dagen 🙈🤷🏼‍♀️

    7. Det med mensen. Med tanke på lang flytur og stor tidsforskjell kan cykelussen bli litt rar inniblant. Jeg var på vei hjem fra LA så fikk jeg en ekstrem blødning på flyet, og jeg hadde hatt mensen rett før jeg dro til LA.

    8. Er nok ingenting galt med kroppen din, en kvinnes syklus kan forandre seg fra tid til annen, vet også at stress kan gi utslag, eller faktisk også når årstidene skifter.
      Ha en fin tur:)

    9. De sier sånn fordi du er så fin😎de blir misunnelig…jeg blir også det,men ikke på en stygg måte🌼kos dere på tur🌞🌞🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg