En sexblogg med detaljer om mitt sexliv og alle jeg har hatt sex med

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. I dag våknet jeg tidlig og har planer så å si hele dagen, noe jeg elsker. Jeg elsker å være travel og ha ting å gjøre hele tiden! Alarmen ringte faktisk allerede klokken 0700 i dag tidlig, noe som er ekstremt for meg. Jeg kan ikke huske sist jeg faktisk var oppe så tidlig. Det er litt deilig også og tenke på at jeg faktisk har hele dagen fremfor meg!

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT: isabelleeriksen 

Her om dagen fikk jeg meldinger på Facebook av to venninner. Jeg fikk tilsendt screenshot av noe som sto på appen Jodel om meg, noe ganske merkelig og rart. Jeg hadde seriøst aldri trodd at et rykte som det faktisk skulle bli spredt! Det er jo helt sinnsykt at noen faktisk har klart å finne på noe slikt og antatt at den sexbloggen de har vært inne på er min! På en annen side er det litt morsomt å tenke på hvor god fantasi enkelte mennesker har.

På denne sexbloggen som liksom drives av ”meg” er det en som skriver detaljert både om gutten og sexen, i følge hva som står på Jodel. Jeg vet ikke hva bloggen heter og har heller ikke vært inne å sett, så jeg kan ikke si noe på hva som faktisk blir skrevet på slike blogger! Jeg kan heller ikke ta credzen for denne bloggen, dessverre! Den bloggen hadde uansett gått under da jeg ikke har så mye sex haha..

Man må bare elske Jodel.. Uff, jeg skjønner ikke hva folk får ut av å skrive masse tull på anonyme gossip sider som det her. Veldig unødvendig, men helt sikkert morsomt for folk det ikke gjelder ja.. Svaret er hvert fall nei, jeg har ingen hemmelig sexblogg! PS: Legg merke til at nederst på appen Jodel står det ”#Baregodstemning”… Noe som ikke helt stemmer!

11 kommentarer
    1. Oi. Det kom visst som en overraskelse. 😕 Det er veldig mange mennesker som spre rykter hele tiden. Jeg har en fan som sprer rykter om at jeg skal streame på YouTube den dagen som for eksempel lørdag. Det er ikke sant, fordi jeg pleier å streame på fredager. Jeg vet at den personen prøver å sette meg i dårlig lys på YouTube. Men jeg bryr meg ikke. Ha en fin dag Isabelle. 😉

    2. hahah herregud hva folk skriver, og forstår virkelig ikke hvorfor?? får ikke så mye ut av det akk..

    3. Sitter og ser på finalen av paradise nå, hvordan fikk du fikset neglene dine i mexico? så at dem var fikset

    4. Kan jeg bare rette opp en ting?
      Du bør heller skrive: Den bloggen som liksom drives av «meg». istedenfor: den bloggen som «liksom» drives av meg. Det høres ut som at du mener at det faktisk er du som skriver den sexbloggen (noe som du ikke gjør;) ) og når du skriver drives av «meg» så kjønner vi bedre at det ikke er deg 🙂
      Ikke hate, elsker bloggen din <3

    5. Hvorfor skal folk gjøre sånn?? Skjønner ikke greia egt !! De ønsker sikkert at de hadde et så fint liv som deg og fantaserer sikkert over alle guttene du har hatt et ligg med. Men skjønner ikke helt hvorfor folk gjør sånn!! Elsker deg og bloggen din!! Og ytkanalen!!! Hvor kjøper du klæra din fra?? Og hvilken highlight??

    6. Jeg også liker sex, også liker jeg å kose meg med kinkie leketøy, har masse forskjellige.

      Men mine beste leker kommer fra baddragon trur jeg den het.

      Jeg har 5x STOOOR hest dildo, 4x Hunde dildo, 6x Ulve dildoer..

      Men jeg min favoritt dildo, er en versjon av Vidkun Quisling og ABB.,.. Jeg bare stooor koser meg da

    7. Jeg er en sex ekspert. ( Noe sånt )

      Og jeg promper for mye. ( Så sånn er det )

      Da kjøpte jeg meg en gediger buttplug. ( Deilig, vil jeg si. )

      Og jeg har massevis av fleshligh. Men ville likte å ha en Vidkun Quisling og ABB Fleshlight.

      Bare noe jeg tenkte på

      Så sånn var det

      Men men

      PS: Jeg dildo som er en kopi av en heste penis!

      Bare noe jeg tenkte på

      Så sånn var det

      Men men

      MvH Dildo Jeger Erik Ribsskog

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg