Ukens spørsmål// Slik vil jeg dø. Lettkledde bilder. Så mye penger tjener jeg. Tjene penger på Instagram ++

– DU SPØR, JEG SVARER –

Processed with VSCO with p5 presetSnapchat: isabelleeriksen

Hvor mye tjener du i mnd?
Det er veldig forskjellig som jeg har nevnt flere ganger på bloggen. Jeg har både tjent 70 000 kroner i mnd, men også 20 000 kroner. Det er veldig forskjellig, men det er aldri så veldig mye mindre enn 20 000. 

Ville du hatt bare sommer eller aldri sommer?
Alltid sommer, lett!

Hvor mange barn vil du ha og vil du ha gutt eller jente?
Jeg er veldig usikker og har nesten ikke tenkt på barn i det hele tatt. Jeg vil nok enten ha et barn eller to. Om jeg skal ha to vil jeg ha først en gutt så en jente, om jeg bare skal ha et barn vil jeg ha en jente haha!

Er Eriksen faren din sitt navn?
Ja, jeg har etternavnet mitt fra pappa. Mamma heter ikke Eriksen!

 Processed with VSCO with f2 presetDaddy cool!

Hvordan ønsker du å dø?
Jeg liker egentlig ikke tenke på døden og hvordan jeg kommer til å dø, men om jeg kunne bestemt selv hvordan jeg kom til å dø så måtte det blitt av alderdom. Rett og slett bare sovne inn, eller dø fort. Det siste jeg vil er å bli torturert til døden, uff..

Hvor mange lesere har du på bloggen i gjennomsnitt?
Nå i det siste har jeg hatt rundt 10 000 hver eneste dag, noe som er skikkelig kult. Jeg virkelig digger alle dere som klikker dere inn og leser om hverdagen og tankene mine hver eneste dag. Jeg setter så stor pris på det! Love you all.

Når tenker du at du skal flytte ut?
Det blir nok i løpet av det året som kommer når jeg er 22 år gammel. Det jeg helst har lyst til er jo å kjøpe en leilighet og ikke leie, så vi får se om jeg får til det. Jeg krysser fingrene og sparer masse penger! 

Hva heter moren og faren din?
Mamma heter Beate. Pappa heter Morten.

Fine mamma!

Hvor lenge har du og Martine vært venner nå?
Nå begynner det vel å bli et par år!

Når begynte du med bh? Når burde jenter begynne med bh?
Ååå jeg husker det så utrolig godt faktisk. Jeg kjøpte min første bh da jeg gikk i 7. klasse og brukte den vel ikke igjen før på ungdomsskolen. Jeg husker så godt den ene dagen i gymmen i 7.klasse da jeg hadde på meg bh’en og fikk kommentarer på det og fikk slengt til meg at hva f*en gjorde jeg med en bh liksom, jeg hadde jo ikke pupper.. 

Kunne du vært venn med en som er 10 år og en som er 30 år?
Jeg kunne vært venn med en som er 30 år gammel, men jeg kunne nok ikke være venn med en som er 10. 

Hva er det beste med fansen din?
Alt haha.. Jeg digger dere alle sammen. Dere lyser opp dagene mine med alle meldingene deres og får faktisk hverdagen min til å gå! Uten dere hadde jeg jo ikke kunnet drive med det jeg gjør. Jeg liker dog ikke å kalle det for fans, dere er mine babes!

Hvis du måtte ha tatt en plastisk operasjon, hva ville det vært?
Hmm, veldig vanskelig i og med at jeg ikke har lyst til å ta det. Måtte jeg valgt noe hadde det enten blitt puppene igjen eller kanskje å ta fett fra steder på kroppen og dytte det inn i rumpen haha.. Slapp av, det kommer nok aldri til å skje! 

Gikk du på Stasjonsfjellet eller Haugenstua ungdomsskole?
Jeg gikk på Haugenstua ungdomsskole.

Hadde du det bra på ungdomsskolen?
Helt greit. Jeg hadde som jeg har fortalt før veldig lite venner og ingen gode venner. Jeg ble holdt utenfor og hadde veldig sjeldent lyst til å være på skolen. Jeg husker så godt at jeg hatet friminutt osv, jeg visste jo ikke hva jeg skulle gjøre eller hvem jeg skulle være med!

Hva er din fav concealer som er rimelig, men bra?
Jeg er veldig glad i concealeren fra Urban Decay. Den er heller ikke så veldig dyr!

Kommer du til å angre på at du klipte håret?
Jeg aner ikke. Jeg angrer ikke enda, noe jeg er veldig glad for! Jeg var jo veldig stresset for at jeg kanskje kom til å angre, men nei – ikke enda. Vi får se når det har gått noen måneder, men da har jo allerede håret mitt vokst ganske mye så jeg tror det kommer til å gå bra. Det er selvfølgelig dager hvor jeg savner det lange fine håret, og har lyst til å ha stram fin hestehale. 

 Processed with VSCO with f2 preset

Har du det bra nå for tiden?
Jeg har det helt greit. Jeg kunne nok hatt det bedre, samtidig som jeg vet jeg kunne hatt det mye verre. Jeg er takknemlig, og lever livet! Det er mye jeg syntes er kjedelig med hverdagen min som jeg gjerne skulle endret på, og det kan jeg jo egentlig. Jeg må bare gjøre akkurat det jeg ønsker! 

Tjener du penger på Instagram?
Ja. Jeg tjener penger på reklame som jeg legger ut der bare, ikke hvis jeg legger ut en random selfie!

Hva er ditt beste minne fra PH?
Helt klart finalen da Martine slapp kulen og vi ble litt rikere haha.. 

Hvor bor du?
Det er en grunn til at jeg ikke har lyst til å svare på akkurat hvor jeg bor, og det er kun fordi jeg ikke ønsker at noen skal komme haha.. Jeg er og har alltid vært veldig nervøs for sånne ting, man vet jo aldri hvem som plutselig kommer på døren og det er skremmende. Jeg bor i Oslo på øst kanten – love it!

Hvem av guttene og jentene har du minst kontakt med fra pærra?
Jeg har egentlig ikke så veldig god kontakt med noen av dem. De jeg aldri ser og så å si aldri prater med er jo de som ikke bor i Oslo. 

Hvor vondt gjorde det å ta de forskjellige tatoveringene dine?
Jeg syntes faktisk ikke det var så veldig vondt å ta tatoveringer. Det er selvfølgelig ubehagelig og slitsomt, men ikke veldig vondt! Den verste jeg har tatt er den jeg har mellom puppene fordi det tok så lang tid og jeg ble utrolig sliten.

Hva syntes familien din om at du legger ut lettkledde bilder?
Vi snakker ikke så veldig mye om det haha, takk Gud! Selvfølgelig har jeg hørt ”Det bildet var litt drøyt så det liker jeg ikke på Instagram”, men ikke noe mer enn det. Jeg viser jo heller aldri noe som ikke er synlig når jeg går i bikini. Kropp er kropp, og det er vakkert uansett hvordan man ser ut. 

Har du noen gang fikset på nesen din?
Nei aldri. Det er veldig mange som tror det og har spurt meg om det, jeg tar det bare som et kompliment! 

Hvor ofte onanerer/ fingrer du?
Veldig sjeldent, nesten aldri. Er seriøst ikke noe fan av det!

Er det lov å ha telefon og spise når man vil på ph?​
Det er ikke lov å ha sin egen telefon, men vi fikk en telefon som vi kunne bruke til å ta bilder med. Noe som var utrolig smart og bra! Det var alltid noe mat tilgjengelig, men det var bare brødmat. Frokost, lunsj og middag ble servert når det ble.

43 kommentarer

Siste innlegg