Uken som gikk

//Reklame – annonselenker

 Processed with VSCO with p5 preset

Akkurat nå:
Nå sitter jeg på kjøkkenet og venter på at Marie skal våkne. Klokken er faktisk allerede 13 så det er virkelig på tide å stå opp snart, stranden venter jo på oss! Vi var ute veldig lenge i natt så jeg skjønner at hun fortsatt sover. Jeg skal prøve å vekke henne straks, for jeg vil ut å oppleve!

Ukens høydepunkt:
Jeg er i Karibien! Det må være det alle beste som har skjedd denne uken selvom det har skjedd så utrolig mye bra. Det har både vært julaften og nyttårsaften, så denne uken har jeg ikke mye å klage på. Det beste må da likevel bli at jeg er på ferie på Den Dominikanske Republikk. Det er så utrolig fint her og nå har jeg faktisk allerede vært her i en uke. Tiden flyr virkelig og jeg gruer meg allerede masse til å dra hjem. Det kan ikke være lenge til jeg reiser igjen, jeg elsker å reise!

Ukens nedtur:
Denne uken har vel egentlig ingenting å klage på, dette har vært den beste uken på veldig lenge. Er jeg nødt til å velge så er det litt nedtur at det regner litt her. En eller annen gang i løpet av en dag regner det. Det kan plutselig begynne å pøse ned, helt ut av det blå nesten haha.. Heldigvis regner det ikke lenge av gangen.

Ukens irritasjon:
Her på øya er det masse løse hunder som går rundt og er ikke annet enn snille mot alle, jeg har jo faktisk også tatt med meg en av disse hundene hjem i leiligheten en kveld da jeg var ute på byen. I går var vi ute å festet til sent på natt da det var nyttårsaften. Da vi skulle dra hjem fra utestedene gikk vi gjennom stranden med den ene hunden som jeg liker så godt, Mileyka. Vi gikk forbi masse mennesker og plutselig tar en mann å løfter Mileyka opp fra halen, hun skriker og får så klart vondt. Det eneste denne mannen ville var å plage dyret. Jeg sto jo rett ved siden av og det klikket for meg, jeg hater sånne mennesker som ikke har respekt for noe. Det endte med at jeg skrek ”Hva faen gjør du” (ja, på norsk haha..) han kom mot meg og jeg skal ærlig innrømme at jeg ble skikkelig redd der jeg sto. Hadde jeg ikke gått fort vekk derifra hadde han nok slått meg ned haha.. Æsj, sånne mennesker gjør meg kvalm!

Ukens tanke:
Jeg SKAL reise mer, snart! Jeg har innsett på denne reisen at jeg kun er avhengig av meg selv og har jeg lyst til å gjøre noe så skal jeg bare gjøre det. Jeg er ikke fan av å være alene spesielt ikke på reise i utlandet så jeg kommer nok ikke til å reise et sted helt alene, men jeg kan. Jeg har blitt skikkelig inspirert av disse jentene som jeg har blitt kjent med her borte. En av dem har reist masse helt alene og nå er hun her. Man finner seg jo alltid venner, og jeg har fått noen tips til hvordan man burde gjøre det om man skal reise langt alene. Frivillig arbeid for eksempel, da blir man alltids kjent med noen som gjør og vil akkurat det samme som deg! Hvem vet, kanskje jeg plutselig velger å dra et sted alene? Jeg tviler veldig sterkt på det, men Gud så lyst jeg faktisk har til det.

Ukens antrekk:
Har vært bikini og lite klær.

MASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY NAKD HER.

 Processed with VSCO with m3 preset
MASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY NAKD HER. 

Ukens mest leste innlegg:

Blue Lagoon – Noe så fint + stive nippler..

Ukens spørsmål// BILDER AV MEG FØR JEG TOK SILIKON OG FØR JEG GJORDE NOE MED LEPPENE. +++

Min julaften i bilder – BILDER AV MIN STEFAR. 

Jeg reiser til…

35 kommentarer
    1. Herregud, hvordan kan noen gjøre sånt mot dyr, bra du slo han, sånn gjør man ikke!😕Hunden gjorde jo ingenting mot mannen så hvorfor skulle han da løfte hunden etter halen?🤬😡
      – Elsker bloggen din<3

    2. Shit ! Hvordan kan noen få seg selv til å gjøre noe sånt ?! Jeg fikk sikkelig vondt inni meg, med tanke på dyret og hva folk får seg selv til å gjøre😢. Når jeg leste dette, sto munnen min på vidt gap. Stå på videre !

    3. Ahhh!!!!!Eg hater sånne folk som det en i nabolaget mitt kjørte over en katt med vilje!!!🤬Eg ble så sint idetvertfall når eg fant ut det var x en min sin katt!!Mamma og pappa tok den med hjem å la det ut på face…..Å eierene kom kjempefort opp husker det enda de gråt å gråt!!😫😤🤬Eg hater sånne folk!!!Men elsker blokken din da😘💞💞

    4. Herregud jeg fikk tårer i øynene når jeg leste om det med hunden❤️Tenk at noen kan gjøre sånt mot et dyr❤️Bra du slo til han❤️❤️

    5. Hei Isabell. Jeg bare lurte på en ting, tror du at du og Martine kan lage en video en gang om hvordan dere blogger og hva som trengs til bli en god blogger, og bare hvordan alt startet for dere?

    6. Sånne folk som han fortjener å komme i fengsel ass😡Hvem gjør sånt mot dyr som ikkje har gjort noe mot dem😡BRA AT DU SLO HAN DET FORTJENTE HAN SIKLIG MYE😡
      ELSKER BLOGGEN DIN💕💕

    7. Hei. Skal du ta med hunden som er i leiligheten der nede og som du er glad i skal du ta med dem hunden hjemm

    8. Det var veldig dumt av han mannen og gjøre noe sånt.
      Faen jeg hater sonne folk.
      Jeg elsker dyr og jeg ville gjerne tatt det dyret med til Norge uansett hvor mye det koster.
      Tenk at det er noen som gjør sånt.
      Jeg syntes det var bra du slo til han.
      Han fortjener det syyyyykt.
      Ily isabelle♥️

    9. Hei Isabelle❤️ Begynte å gråte når han mannen slo hunden!!!😫 Jeg blir så sint😡 Isabelle, vær så snill og ta med Mileyka hjem til Norge!? Mileyka fortjener så mye bedre. Jeg vet det er mye jobb og få en hund til ett annet land, men vær så snill Isabelle? Fansen din vil hjelpe deg!❤️ Bare tenk hva han mannen gjorde, hadde ikke du vært der hadde det kunne skjedd noe ille med Mileyka!!! Vær så, vær så, vær så snill Isabelle!? Denne stakkars hunden fortjener så mye bedre, Mileyka liker deg! Du redda kanskje livet hennes!!! Har du tenkt på det?
      HVEM AV ISABELLE SINE FANS VIL HJELPE HUN OG MILYKA???!!!
      Jeg elsker deg Isabelle!❤️

    10. Fytti katta!! Sånne mennesker!! Det klikker for meg, hvordan i helsike kan han få for seg at man kan gjøre noe så respektløst og fælt mot en hund! I mime tanker ække det mulig, for meg klikker det og skulle gjerne banka dritten rett ned og ut av han!! Fytti fader og sinna jeg ble nå!! 😡😡

    11. Spm til ukas spm:
      Hva var gjennomsnittstemperaturen på turen din?
      Hvis du skulle valgt mellom å reise tilbake tol Barbados eller til den dominanske republikk, hvilket sted ville helst besøkt igjen?
      Fortell om en gang du har opplevd dårlig service (hvis du har opplevd det en gang da)

    12. Kan du ha et innlegg om bikiniene dine? Spesielt de du brukte på pH! Hadde vært interessant før sommerferien

    13. Hvordan highliter bruker du på siste bildet? Jeg bruker Anastasia men får den aldri til å skinne uten at jeg før glitter i hele tryne…

    14. Det han mannen gjorde var ikke snillt i det hele tatt😡 Sånne folk burde kommet i fengsel og bli der hele livet😡 Jeg personlig syntes du gjorde det rette♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg