Ukens spørsmål// Første gang. Mine piercinger. Bilder før operasjoner. Strekkmerker. Yngste å ha sex med ++

//Reklame – annonselenker

 Processed with VSCO with m3 presetMASSE FINE BADEDRAKTER SOM MAN KAN BRUKE SOM BODY FRA NAKD HER

Hva syntes du om de som skriver stygge ting til deg?
Jeg syntes synd på dem, og jeg bryr meg heller ingenting om noen skriver noe stygt til meg anonymt. Jeg vet at den personen kun er ute etter å såre meg, noe h*n ikke klarer. Helt ærlig så skjønner jeg meg ikke på dem som skriver stygge ting på nett, altså hva er vits? Det eneste den personen vil er å rakke ned på andre for å selv føle seg bedre, noe som helt sikkert ikke fungerer. Jeg føler meg hvert fall mye bedre etter å ha skrevet noe fint til en person! 

Lurer bare på om du har tenkt å være vegetarianer eller veganer?
Jeg skal ikke kutte ut melk, egg og slike ting – kun kjøtt. Så jeg kommer til å være vegetarianer disse ukene. Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å gå, så langt har det gått greit! 

Hvilken sesong av PH var du og Martine med i?
Vi var med i sesongen som gikk i år, sesong 9. 

Er du flink til å ri?
Jeg hadde faktisk hest da jeg var yngre, to hester faktisk! Jeg syntes det var morsomt å ri noen ganger, jeg kan vel ikke si at jeg var så spesielt flink. Jeg var ikke med i noen konkurranser eller noe sånt, men jeg klarte å ri. 

Processed with VSCO with c1 preset

Hva synes du om Stinablogg (Stina Bakken) og hvor godt kjenner du henne?
Jeg syntes hun er en veldig fin og hyggelig jente. Jeg har vært med henne et par ganger, så jeg kjenner henne litt! Veldig søt og snill. 

Kan du ha flere Giveaway? Jeg elsket den forrige!
Ja, det kan jeg helt sikkert. Så bra du likte den! 

Foretrekker du bikini eller badedrakt? Og hvorfor?
Når jeg skal sole meg foretrekker jeg bikini, eller egentlig foretrekker jeg null klær. Jeg liker ikke å ha skille og det hender jeg soler meg uten topp, men det er når det nesten ikke er noen til stede. Skal jeg ta bilder liker jeg egentlig best å ha en fin badedrakt, så slipper jeg å holde inn magen så mye hehe.. 

 Processed with VSCO with m3 presetMASSE FINE BADEDRAKTER SOM MAN KAN BRUKE SOM BODY FRA NAKD HER.

Syntes du at du er finest med eller uten sminke?
Jeg syntes jeg ser best ut med sminke, hvis ikke hadde jeg ikke orket å bruke lang tid på å sminke meg. Jeg syntes jeg er fin uten sminke også, men det er jo en grunn for at jeg sminker meg. For å bli og føle meg finere! 

Hvor er du? Hva heter hotellet?
Jeg er et sted som heter Cabarete, i Karibien. Vi har faktisk ikke hotell, men vi har leid en liten leilighet. Den er ikke sånn kjempe fin, det syntes jeg ikke er vits når man nesten ikke skal være inne på rommet. 

Når var første gangen du klina ordentlig med en gutt?
Det var i niende klasse! Husker det så sinnsykt godt. Det var faktisk på min første hjemme fest med alkohol. Jeg drakk ikke, bare sånn at det er sagt. Jeg var veldig pinglete på den tiden og turte ingenting haha.. 

Hvor mange hunder vil du ha?
Jeg tror egentlig ikke jeg vil ha noen når jeg bor for meg selv. Jeg liker hunder og syntes det er utrolig koselig å ha et kjæledyr, men jeg tror ikke jeg hadde klart å ta sånn kjempe godt vare på hunden om jeg hadde bodd alene. Jeg har også lyst til å reise masse og da blir det dumt å ha en hund! 

Var det vondt og ta piercing i navlen? Har du noen gang vurdert og ta piercing andre steder?
Den tok jeg for flere år siden så jeg husker faktisk ikke. Det er nok litt vondt, men det er ikke vondt lenge! Jeg har faktisk hatt lyst til å ta piercing i nippelen, men det kommer jeg nok aldri til å tørre haha.. 

 Processed with VSCO with p5 preset

Kjenner du noen som vil eller tenker å være med på PH?
Ja, jeg kjenner jo et par av dem som skal inn nå som legender. Ellers kjenner jeg faktisk en del som har søkt i år, men ingen av dem skal være med! 

Hvis du skulle tatt med deg 2 kjendiser på en restaurant, hvem hadde du valgt?
Det måtte nok blitt Kim Kardashian og Einstein. Kim fordi jeg er veldig interessert i å høre hvordan livet hennes egentlig er og vite hvordan hun faktisk har det. Det er nok masse vi ikke vet om henne og familien selvom vi ser dem på tv hele tiden! Einstein fordi han var smart, og det hadde nok vært morsomt å ha en samtale med han haha.. 

Hvor lang tid bruker du på sminken din?
Ikke så veldig lang tid faktisk. Det kommer også veldig an på hvor mye sminke jeg skal ha på meg. Skal jeg bare sminke meg litt for å føle meg litt freshere bruker jeg bare fem til ti minutter, men skal jeg sminke meg til fest med en del sminke tar det mye lenger tid. Da tar det nok rundt en time! 

Kan du legge ut et bilde av deg før du tok silikon og fylte leppene? Litt nysgjerrig på forskjellen.

FØR – ETTER

Er det veldig mye stress å drive med blogg og YouTube?
Det er ganske stressende ja, spesielt nå når jeg er på ferie og tidsforskjellen er ganske stor. Men det er ikke så stressende at jeg har lyst til å slutte med det, jeg elsker det jo og syntes mest av alt at det er morsomt. Nå har jeg også kommet inn i en liten rutine når det kommer til YouTube og det å redigere videoer, så det er mye lettere nå enn det var i starten. Man blir vandt til stresset! 

Hvem har du kjent lengst av hun du reiser med og Martine?
Martine har jeg kjent lengst. Hun jeg reiser med kjenner jeg faktisk ikke sånn kjempe godt, hun er bestevenninnen til bestevenninnen min så det er vel sånn vi vet hvem hverandre er. Jeg har møtt hun et par ganger før bare! Veldig søt og snill jente. 

 Processed with VSCO with m3 preset

Savner du Martine når dere er borte fra hverandre?
Ja selvfølgelig. Nå har jeg ikke vært borte så veldig lenge og jeg savner henne litt allerede. Det at vi nå skal være borte fra hverandre i flere måneder kommer nok til å være vanskelig..

Hva bruker du til å redigere bildene dine, evt filter?
Jeg bruker VCSO til å redigere lyset, der er favoritt filteret c1. For å få litt finere og glattere hud bruker jeg appen ”Perfect365”, den er helt gratis og jeg elsker den! 

Hva heter du på snap?
Der heter jeg: isabelleeriksen. Legg meg til da vel! 

Hvilke vipper bruker du her?
Disse vippene er fra Duff lashes og heter ”Red carpet” Elsker de! 

MASSE FINE BADEDRAKTER SOM MAN KAN BRUKE SOM BODY FRA NAKD HER.

Hvor er kamera stativet fra? Kan det brukes på forskjellige kamera?
Det er kjøpt på en helt vanlig kamera butikk. Det kan brukes til alt av kameraer er jeg ganske sikker på, men jeg tør ikke love noe. Jeg hadde spurt i butikken om jeg var usikker! 

Har du automat eller manuell lappen?
Jeg har manuell lappen. 

 Processed with VSCO with c1 presetMASSE FINE BADEDRAKTER SOM MAN KAN BRUKE SOM BODY FRA NAKD HER.

Er det slik at du og Eileen Eriksen er i slekt?
Nei det stemmer ikke. Det er faktisk mange som tror det og har spurt om det! Det er vi ikke. 

Hvorfor bruker du ikke så mye sminke når du er der?
Fordi det er varmt og jeg er brun og fin i ansiktet nå. Jeg bruker veldig sjeldent sminke når jeg reiser på syden ferier! Det er jo ikke vits og bruke sminke når man skal være ute i sola. 

Hvor kjøpte du solbrillene?
De er fra Primark i London. Jeg tror ikke de finnes fortsatt da jeg kjøpte dem for noen år siden. Det er heller ikke verdens beste kvalitet, men de er fine på bilder. 

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE SOLBRILLER – NLY HER.

Liker du at folk tar på rumpen din? Slår hardt liksom?
Nei ikke uten at jeg gir tillatelse til det. Jeg hater mennesker som ikke respekterer andre og det er faktisk veldig mange. Jeg aner ikke hvor mange gange jeg har følt meg jævlig fordi en fremmed person har slått meg på rumpen i forbifarten.. Det er skikkelig ubehagelig og en ekkel følelse, det er ikke greit at folk gjøre det! Uff.. 

Hvor gammel var du første gang du onanerte? Hvor ofte onanerer du i uka? Måneden?
Hmm, det husker jeg faktisk ikke. Jeg prøvde helt sikkert litt da jeg var 15 – 16 år gammel, men har aldri vært noe spesielt glad i det og gjør det veldig sjeldent. 

Har du strekkmerker og hva synes du om det?
Ja, jeg har litt strekkmerker på puppene og litt på lårene ved siden av rumpen. Det er veldig lite og det er nesten usynlig, men jeg har det! 

Shaver eller vokser du?
Jeg har faktisk aldri vokset før. Jeg har veldig lyst til å prøve, men jeg har aldri fått meg selv til å gjøre det! Jeg shaver legger, underlivet og under armene når jeg selv ønsker og når jeg skal noe spesielt og når det er sommer. Jeg bryr meg ikke om jeg går med litt hår på kroppen når det ikke vises uansett, men på sommeren syntes jeg det er greit å shave da man går med lite klær hele tiden. 

Hva syntes egt broren din om at du legger ut kløft og sånt på bloggen din? Blir han kåt av det?
Han er 11 år gammel og leser ikke bloggen min. 

Hvor lenge siden er det du tok silikon, og tenker du ofte på at du har det? Eller føles det ut som dine egne?
Det begynner å bli noen år siden nå. Jeg var rundt 19 år da jeg opererte meg og angrer ikke et sekund. For dere som vet historien min vet dere hvordan jeg følte meg og hvorfor jeg valgte å ta silikon. Jeg tenker nesten aldri på at jeg har silikon, de har blitt en del av meg og kommer alltid til å være det! 

Hva er det eldste og yngste du kunne hatt et forhold med? Og evt det eldste og yngste du kunne hatt sex med?
Hm, dette var et vanskelig spørsmål, men jeg skal nok klare å svare på det. Når det kommer til forhold er det viktig at personen er voksen i hode og ikke driver med noe tull, så jeg vil si at det yngste jeg kunne blitt sammen med er 20. Det eldste jeg kunne blitt sammen med er vel 28-30. Jeg bryr meg egentlig veldig lite når det kommer til alder, så lenge jeg liker personen har jo ikke alder noe å si. Så lenge man er lovlig da så klart! Det yngste jeg kunne hatt sex med er vel 18-19 år, selvom jeg aldri har hatt sex med noen som er det. Det eldste kanskje 33! 

 Processed with VSCO with c1 presetMASSE FINE BADEDRAKTER SOM MAN KAN BRUKE SOM BODY FRA NAKD HER.

37 kommentarer
    1. Selvfølgelig er det henne på bildene. Tviler veldig på at hun legger ut bilder av andre personer enn seg selv.

    2. Omg, hvorfor tok du fillers at all, SÅ fin uten! Forstå meg rett, forsatt fin men så fin uten også. Nydelig!
      Kan se hvorfor du ville ha silikon da!
      Har typ samme pupper nå som deg på bildet uten silikon, har selv lyst på, og nå fikk jeg nesten me lyst på. Til og være silikon syntes jeg de ser ganske naturlige ut. Ikke den BOOM overgangen, plutselig noen pupper rett under halsen. Hvor mye tok du?

    3. Elsker deg, elsker alt det du gjør, elsker at du er modig og tøff og står opp for det du mener❤️!!

    4. Leppene dine var jo såå fine før du fylte dem.. Skjønner virkelig ikke hvorfor du valgte å gjøre det:(

    5. Dette her er ikke for å rakke ned på deg eller noe sånt, men du sier at du ikke skaper kroppspress, og det kan godt være men du sier mange ting som kan treffe andre som at du liker badedrakt på bilder slik at du ikke trenger å trekke inn magen. Nå tenker du sikkert at det er bare noe jeg liker å gjøre for min egen skyld men sånn egentlig så kan det få andre til å tenke, å kanskje jeg også må trekke inn magen for å se fin ut, og det tenker jo folk fordi du er forbildet dis eller fordi de er så utrolig glad i deg. Å at du legger ut vekta de, det er noe du velger selv å gjøre men siden du er så fokusert på å ikke skape press på kropp så er det ikke så lurt. Men vær fornøyd med kroppen din den er kjempe fin, men jeg ville bare si i fra. En ting til, dette er et spørsmål: syntes du virkelig at det er pinglete å ikke drikke alkohol når man går i 9.klasse?! Du skriver at jeg ikke drakk i niende for jeg var pinglete…

    6. Isabell, jeg vil at du skal vite at du er utrolig fin, men jeg ville bare si det til deg, håper ikke dette gikk inn på deg eller noe sånt. Du er veldig fin å det må du være stolt av, men ja jeg trengte bare å si det

    7. kunne du lagt ut noen bilder av deg og hestene du hadde? 😀 Hadde vært gøy å se! og hvordan går det med snusen? har du greid å slutte? Hadde blitt veldig glad om du blogget om noe av dette

    8. Var liksom hestene dine, eller hadde du dem på halv/helfôr? Elsker hester!! Jeg rir på islandshester:) de er de aller fineste!<3 (syns jeg ihvertfall) elsker bloggen din btw:) Hvis noen kommenterer at det er teit at du har tatt silikon og fillers så er det bare de som har det vondt, og trenger noen å rakke ned på:( desverre så er det mange av dem:(:( men det aller viktigste er jo at du er fornøyd med kroppen din selv!

    9. Hei syntes du ver fin på begge leppe-bildene men “før” var penest. På puppe-bildet var du penest “etter”
      LOVE YOU BABE💖

    10. For å være ærlig var du drit fin på før bildet. Du hadde heller ikke for mye sminke da, sånn passe👍 Hadde jeg møtt deg før du tok å fylte leppene dine og silikon hadde jeg garantert blitt/ spurt om å bli sammen med deg. Nå blir det litt mye for meg, men du er fortsatt fin, pen og søt. Har aldri brydd meg for mye om at jentene skal ha store pupper og stor rompe osv. Skal ikke være som en planke heller da, men bra trent rompe og noe å ta i foran er greit for meg. Trenger heller ikke å være tynn. Man må jo ha noe å ta i😊😊 Ønsker ikke å være negativ og håper du skjønner hva jeg mener. For meg hadde du vært perfekt drømmedame før du tok alle fillersene og for mye sminke😊😉🌷 men det viktigste er at du er fornøyd med deg selv og det er du👍 Godt Nytt år🎉🎉

    11. Elsker deg Isabelle og jeg synes det er veldig modig av deg å svare på alle disse spørsmålene!!🧡Jeg er din aller største fan og du er absolutt mitt forbilde😍
      💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
      I nterresang💖
      S øt💖
      A ltid erlig💖
      B est💖
      E nestående💖
      L ur💖
      L ite, nei, VELDIG STORT idol💖
      E legant💖
      💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

    12. Er det noe forskjell på store pupper uten silikon og pupper med silokon?
      Lurer på å ta Silikon men vet ikke

    13. Jeg skjønner at dere syns at Isabell var finere uten silikonene, men det betyr ikke at dere skal skrive hate meldinger🖕 Og jeg syns at Isabell er modig som svarer på de dritt spørsmålene deres om hvorofr hun hun gjorde det liksom. Og Isabelle, du er drit fin med silikonene og aldri forandre deg Hvis noen kaller deg tjukk eller noe, drit i det! Fordi du er perfekt uansett hvor mange ganger du har tatt silikon, og du blir vare finere, de som skrive at su ikke burde ha fyllet leppene, har sikkert ikke lepper en gang, de har sikkert bare en strek. Elsker deg isabell❤️♥️ Og sef Martine også!♥️❤️

    14. Du svarte på spørsmålet om ditt første kyss at du var på en fest med alkohol men at du var for pinglete til å drikke? Det var hvertfall sånn jeg oppfattet svaret ditt! Det blir for teit! Jeg tror at det kan sitte kanskje litt usikkre tenåringer/ungdommer og tenke at de da må drikke på fester med alkohol fordi om de ikke gjør det er de pysete. Det er de jo ikke! En 14/15-åring (som en niendeklassing er) skal da ikke drikke, og hvertfall ikke bli kalt pinglete for å ikke gjøre det! Jeg er en tenåring, drikker ikke og har ingen planer om det heller, men, pysete eller pinglete, det er jeg ikke. Og unskyld hvis jeg har misforstått svaret ditt, men om jeg da har misforstått det kan det godt hende flere har det også og da synes jeg du bør få klaret opp i det.

    15. Du så ut som en modell både før og etter du fylte leppene dine! Skjønner ikke hvordan du kan være SÅ pen! 😻 kos deg masse videre <33

    16. Leppene dine er dødsfine nå, og jeg forstår at du fylte på. Du var superpen før, men nå er alt liksom 110% perfekt wow:D

    17. Nei men herregud folk blir jo aldri fornøyd. Noen stiller deg et spørsmål, du svarer og halvparten begynner å klage. Hun gjør jo så godt hun kan men dere blir jo aldri fornøyd?! Love you Isabelle❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg