Uken som gikk// De stjal fra meg. Stemte alt spådamen sa? Feil med munnen min. SEX, SELVMORD, VEKT ++

//Reklame – annonselenker 

 LIGNEDE GENSER – ZALANDO HER. 

Akkurat nå:
I dag har jeg ikke gjort så veldig mye annet enn å være hjemme. Jeg har faktisk planlagt at jeg skal dra å trene etterpå! Hvor sykt er ikke det, jeg kan ikke huske sist jeg var på et treningsstudio. Så lenge siden er det! Grunnen til det er jo fordi jeg syntes det er døds kjedelig og jeg blir alltid så distrahert når det er masse mennesker rundt meg! Jeg har lyst til å finne en form for trening som jeg syntes er morsom, men det er ikke så lett. 

Ukens nedtur:
Det er noen idioter som har stjålet bilskiltene mine. Det er så sinnsykt dårlig gjort og ikke minst unødvendig! Nå er jeg nødt til å gå gjennom masse styr og få meg nye skilter bare fordi noen ikke klarer å skaffe egne. Jeg fikk heldigvis anmeldt ganske fort slik at tyvene ikke fikk gjort noe kriminelt i mitt navn, hvis det var hensikten dems. Som det helt sikkert var! Hvorfor ellers skal man stjele bilskilter? 

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE GENSER – ZALANDO HER. 

Ukens høydepunkt:
Jeg har endelig gjort noe jeg har ventet lenge på. Jeg kan faktisk ikke huske hvor lenge og hvor mange ganger jeg har sagt at jeg har lyst til å dra til en klarsynt og bli spådd. Nå har jeg endelig gjort det og jeg er helt i sjokk. Alt det hun sa stemte! Det er både skremmende og skikkelig kult at det finnes folk som klarer å lese andre og rett og slett vet ting om deg ingen andre vet. 

Ukens tanke:
Jeg er glad for at jeg vokste opp da jeg gjorde og ikke nå. Da jeg var liten hadde vi ikke sosiale medier og slike ting noe som gjorde at jeg heller var ute å lekte og hadde ingen ”bekymringer” når det kom til sosiale medier, gaming og slike ting. Det må da være slitsomt å være opphengt i det så tidlig? Jeg liker sosiale medier, misforstå meg rett. Det er jobben min – men at små barn har begynt å bli avhengig av spill og sosiale medier som dem ikke er gamle nok til engang syntes jeg er litt dumt og trist! 

Ukens irritasjon:
Jeg føler ikke jeg får gjort det jeg virkelig har lyst til. Jeg har lenge tenkt på at jeg har lyst til å reise jorda rundt og oppleve masse ting før jeg slår meg til ro med barn og familie. Jeg tør ikke dra alene selvom det også frister. Det kommer nok ikke til å skje og det eneste som faktisk stopper meg fra å reise i dag er en reisepartner. Kan ikke noen bare ha lyst til akkurat det samme som meg haha.. Etter at jeg skrev innlegg om at jeg ville reise, men mangler noen å reise med har jeg fått noen meldinger på blant annet Instagram (isabelleeriksen_) DM om at jeg kan bli med på tur. Det frister veldig å bare ta sjansen å si ja, men det er jo selvfølgelig litt skummelt. Jeg får se hva som skjer, reising må det uansett bli! 

Ukens antrekk:


LIGNEDE BELTE – GINA HER. GENSER – NLY HER (PÅ SALG NÅ).  BUKSER – NLY HER.

 LIGNEDE GENSER – ZALANDO HER. STRØMPER – GINA HER. LIGNEDE SKO – NLY HER.

Ukens mest leste innlegg:

32 KJAPPE – SEX, RYKTER, KYSSET JENTER +++

DETTE ER GALT MED MUNNEN OG KJEVEN MIN

UKENS SPØRSMÅL – MIN FUCKFRIEND? NÅR HADDE JEG SEX SIST? HVOR MYE VEIER JEG? SELVMORD +++

11 kommentarer
    1. Jeg kjønner ikke hvorfor folk er så dumme.
      De vet sikkert ikke hvor mye det betyr å stjele.
      PS. Du har fin klæstill og elsler deg❤

    2. TIL ISABELLE. Hei jeg vet at jeg maser men kan du please adde meg det hadde betydd så mye♥️
      Elsker deg og Martine så høyt♥️💜
      Mvh soyluna0006 PST kan du snart komme til Årnes igjen?😂Venninna mi møtte deg
      Hun heter Christina,
      Mvh Ingrid ♥️

    3. ❤️❤️❤️❤️❤️Elsker deg og Martine!! Helt teit og stjele bilskilt hvorfor gjøre noe sånt er ikke bilskilter veldig dyre??😪
      Kan du veresåsnill og legge meg til på snap heddibeddi❤️❤️ Du er mit forbilde, jeg har en blogg selv men din er mye bedre.. har du noen tips om blogging?? Hilsen en stor fan Hedda

    4. Anonym kl 18:29 det er heller du som er ei hore fu vett jo ikke hva der betyr ikke kommenter noe du ikke skjønner

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg