Ukens spørsmål// IMOT MUSLIMER? HVOR MANGE HAR JEG HATT SEX MED? MOBBING. MENSEN +++

//annonselenker

Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE JAKKE FRA NLY HER. 

Er du imot muslimer?
Nei, absolutt ikke! Jeg har mange venner som er muslimer. 

Kan du ikke heller fortelle litt om ungdomsskolen og om du ble mobbet der?
Jo, jeg kan helt sikkert skrive litt om den tiden. Jeg føler ikke helt jeg er klar for å skrive detaljert om det, men jeg kan fortelle litt om hva det var som skjedde! Som jeg har skrevet før var det verst for meg på barneskolen. På ungdomsskolen var det mer utestenging og ”skjult” mobbing, om det er det det heter? Men ja, jeg kan helt sikkert skrive litt mer om den tiden. For det er det mange som lurer på! 

Hvorfor er du singel? Har du noen i kikkerten?
Jeg aner ikke hvorfor jeg er singel haha.. Jeg er veldig kresen på gutter og kjæresten min skal være perfekt for meg! Jeg har jo ikke akkurat prøvd å få meg kjæreste heller så det er ikke akkurat så veldig rart at jeg er singel! Jeg har ingen i kikkerten akkurat nå nei. Det er selvfølgelig folk jeg syntes er kjekke, men det er ingen jeg er forelsket i. 


GENSER FRA NLY HER

Hvorfor begynte dere med YouTube?
Vi startet med YouTube fordi vi begge to elsker å se på YouTube videoer. Vi har mange faste YouTubere vi driver å ser på og da fristet det masse å lage en helt egen kanal som vi kan legge ut videoer selv. Jeg er også glad i å underholde folk, og da passet det perfekt med YouTube. Kanalen har vi også sammen fordi begge to har hver sin blogg å rutte med, jeg syntes også det er veldig morsomt å ha noe sammen med bestevenninnen min. Det er også veldig morsomt og hvert fall jeg stortrives med YouTube. 

Hva er det røde greiene du spiser på snap hele tiden?
Hehe, det er overraskende mange som har spurt om dette. Det er granateple! Jeg elsker det og har fått helt dilla i det siste. Kylie Jenner spiser også dette hele tiden, det er jo derfor jeg fikk øynene opp for dette haha.. 

Er du fin i huden for tiden? Har du kviser?
Ja, nå syntes jeg at jeg har fin hud. Det har jeg også for det meste. Jeg er veldig heldig med huden min, og sliter sjeldent med kriser. Det hender det kommer en her og der, men det er ikke ofte. Så det er jeg veldig takknemlig for! 

Har du og Martine noen gang kranglet?
Ja, haha! Mange ganger. Vi har aldri hatt noen kjempe store krangler og vært uvenner i flere uker, det har vi ikke. Men vi er uenige og diskuterer like mye som alle andre. 

Hvor mange har du hatt sex med?
Det er et veldig personlig spørsmål syntes jeg, og jeg skal være helt ærlig med dere! Jeg vet faktisk ikke. Jeg teller ikke hvor mange jeg har sex med og jeg har heller ikke en liste på det slik som mange andre har. Jeg hadde faktisk en liste før, men den ble borte da jeg fikk ny telefon så nå har jeg ikke styring på hvor mange jeg har hatt sex med. Jeg har ikke hatt sex med så veldig mange altså, bare sånn at det er sagt haha..  

 Processed with VSCO with b1 preset
GENSER FRA NLY HER. (FØLGER MED BELTE). PÅ SALG NÅ!!

Hva er din største frykt?
Helt klart å miste noen som står meg nært. Jeg er livredd for å miste noen i familien og jeg klarer såvidt å tenke på det. 

Hadde du innetider da du var liten?
Jepp, og jeg hatet det haha.. Jeg husker jeg var så sur da jeg måtte komme hjem til den og den tiden. Jeg skjønner veldig godt nå idag hvorfor jeg hadde det og jeg er veldig glad for at jeg hadde det når jeg tenker tilbake på det idag. Det er jo bare for ditt eget beste, og det er verken trygt eller sunt å være lenge ute som barn/ ungdom.

Når fikk du mensen?
Jeg husker faktisk ikke alder, men jeg husker jeg var ganske sen. Jeg var en av de siste som fikk det og gikk rett og slett bare å ventet på at det skulle komme. Jeg gikk vel på ungdomsskolen da jeg fikk mensen for første gang. 

Hvilke land har du vært i?
Jeg har faktisk vært i veldig mange land forskjellige steder i verden. Jeg er en veldig bereist person og har vel reist vært eneste år siden jeg ble født, sånn ca. Det er jeg veldig glad for. Jeg har faktisk vurdert å skrive et innlegg om hvor jeg har vært og hvor jeg har lyst til å reise, med throwback bilder og lignede. Hadde det kanskje vært interresant?

BIKINI TRUSE FRA NLY HER. OVERDEL HER. Love it!

Hvis du måtte velge mellom blogg og YouTube, hva ville du valgt?
Oj, det var et vanskelig spørsmål.. Jeg aner faktisk ikke! Jeg elsker begge delene og begge tingene er ganske så forskjellig. Jeg syntes YouTube er kjempe morsomt å drive med, samme med blogg. Men jeg syntes vel det er bittelitt morsommere med YouTube. Så jeg går for det!

Hvis du kunne lære hvilket som helst språk i verden, hvilke ville du lært?
Det må ha blitt et språk som er ganske vanskelig og som folk faktisk studerer for å lære seg. Kanskje kinesisk?! 

Jeg vurderer å ta fillers i leppene, men vet ikke helt hva, hvor eller hvor mye.. hvor tar du og hva tar du?
Jeg har fylt leppene mine hos Sol Elise, hun er veldig flink syntes jeg. Mange av mine venner går også til henne og er veldig fornøyd! Jeg har noe som heter Dermafill.

Jeg håper du likte alle svarene, er det noe mer du lurer på er det bare å kommentere det under her. Eller så kan du legge meg til på Snapchat: isabelleeriksen. Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

89 kommentarer

Siste innlegg