Uken som gikk// Store pupper på 1-2-3. Han befølte henne, uten at hun ville. Sykdom. Reise. Antrekk +++

//annonselenker

Processed with VSCO with c1 preset

Akkurat nå:
Nå sitter jeg hjemme å ser på den nye sesongen av Modern Family. Jeg elsker virkelig den serien, ler meg alltid ihjel. Jeg skal straks begynne å fikse meg og spise litt. Planen idag er kino. Vi skal se IT, noe jeg faktisk gruer meg litt til. Jeg elsker skrekkfilmer, men har hørt masse om denne filmen. Den skal visst være helt jævlig. Venninnen min er jo gal og ville se filmen i 4D, men det skjer ikke haha..
Har du kanskje sett den? Hvordan var den?

Ukens nedtur:
Jeg har vært litt småsyk hele uken. Jeg er ganske sikker på hvorfor også! Høsten har virkelig kommet og det begynner å bli skikkelig kaldt ute, spesielt på kvelden! Jeg er fæl når det kommer til å kle seg etter været og vil vell egentlig ikke innse at det straks er vinter.. Dette er også en stor grunn til at jeg har lyst til å reise. Jeg har begynt å titte litt, det eneste problemet er at jeg føler jeg ikke har noen å reise med. Jeg skrev et innlegg her om dagen der jeg spurte om kanskje noen kunne tenke seg å reise med meg. Det var egentlig ment på tull, men det at folk tok det seriøst var kanskje like greit!
Jeg har fått masse meldinger fra folk som vil reise. Det å skulle reise med noen jeg ikke kjenner skremmer meg egentlig litt, men heller det enn å skulle dra helt alene! 

 Processed with VSCO with c1 preset
LIGNEDE SOLBRILLER FRA NIVIDAS HER.

Ukens høydepunkt:
Jeg har endelig fått farget håret. Det trengte jeg virkelig og har ventet ganske lenge på det faktisk. Jeg hadde jo en syk ettervekst og så helt jævlig ut på håret etter min mening. Jeg har også bestemt meg for at jeg skal endre på noe her hjemme. Det er viktig for meg å trives i eget hjem og derfor har jeg endelig funnet ut hvordan jeg kan endre på noe som har plaget meg ganske lenge. Det er også mange som har lyst til å se hvordan jeg bor, jeg tenkte at det kan jeg vise etter at jeg har gjort denne endringen. Kanskje også før og etter bilder. 

Ukens tanke:
Da jeg var ute i helgen så jeg noe som faktisk plagde meg utrolig. Det at enkelte folk tror dem kan gjøre hva dem vil og ta på folk i forbifarten er forferdelig. Det var jeg vitne til i helgen. Jeg har også opplevd dette selv, det skjer vell egentlig så å si hver gang man er ute. Men andre ganger er verre enn andre. 
Uansett hva jenter går med, om man er et kjent ansikt og uansett hva man har gjort i fremtiden skal man ikke føle at man kan tafse og beføle på vedkommende. Jeg blir kvalm av slike mennesker. Tenk å ha så lite respekt for et annet menneske. 

Ukens irritasjon:
Jeg har lagt veldig godt merke til i det siste at folk tror jeg har så veldig mye å gjøre. Det har vell egentlig alltid vært sånn, men nå i det siste irriterer det meg faktisk sinnsykt. Jeg har mye å gjøre, men det er ting jeg kan gjøre så å si overalt. Det er nesten så jeg hadde mer å gjøre før jeg startet å blogge og før jeg var med på TV. Noe som egentlig er veldig rart, man skulle tro at man blir mer opptatt av å holde på med dette. 

Ukens antrekk:

 Processed with VSCO with c1 presetBUKSE FRA BIKBOK HER. LIGNEDE SOLBRILLER FRA NIVIDAS HER. LIGNEDE BELTE FRA ASOS HER. LIGNEDE SKJORTE HER. 


GENSER FRA NLY HER. LIGNEDE ØREDOBBER I ROSA FRA GINA HER

GENSER FRA NLY HER. LIGNEDE JAKKE FRA NLY HER

Ukens mest leste innlegg:

FÅ STØRRE PUPPER PÅ 1-2-3!

VIL DU REISE MED MEG??

BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN. Noe av det flaueste jeg har lagt ut på denne bloggen! UFF. 

14 kommentarer
    1. Du er så pen hva heter du på Musikly 💓💞💞💋💞💓💓💞😍😍😍😍😍😍😵😵😵😵😵😵😘😘😘😘😘😘🙏🙏🙏😽😻😻😻😻😻😻💜💜💓💓💋💙💖💗💚💘💝💞💟

    2. IT er den skumleste filmen jeg noen gang har sett. Jeg satt der i kinosalen med bena opp på stolen og henda over ørene mine. Haha

    3. hei Isabell!
      følgt med på bloggen din en stund og synes du virker veldig herlig 🙂 utrolig kjekt når en blogger greier å by på seg selv på din måte.
      Men, en av mine favvo ting med deg, er at du ikke har “falske” overskrifter som lurer folk til å trykke innpå. veldig mange bloggere gjør dette om dagen, og da mister jeg veldig mye respekt. et lite tips til deg derimot, er å lage overskriftene dine litt kortere.. for de er alltid sinnsykt lange, og avslører mer eller mindre HELE innlegget 🙁 er kosligere om du gir oss hint så vi må lese innleget istedet for å avsløre hele greia på overskriften..
      mener ikke dette på noe som helst vond måte, men er noe jeg har tenkt på en stund. syntes du fortjener en høyere plass på topplisten, og tror mitt tips vil hjelpe deg opp!! stå på videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg