Uken som gikk// JEG HAR FÅTT BANK. JEG SLUTTER!! DETTE ER JEG FÆL TIL. ANTREKK ++

//annonselenker

Akkurat nå:
Nå ligger jeg bare å slapper av i sengen, jeg skal straks spise middag med hele familien! Jeg er også nødt til å begynne å redigere en video som skal ut på YouTube idag, det er jo søndag og det betyr ny video! Beste dagen i uken. Ellers er dette virkelig en lat og deilig dag, slik søndager skal være! Du kan gjerne abonnere på kanalen til Martine og meg på YouTube som du finner HER. 

Ukens nedtur:
Jeg er veldig fæl når det gjelder å sammenligne meg selv med andre, jeg gjør det stadig vekk og det er ikke det beste jeg kan gjøre. Jeg begynner med engang å tenke negativt om meg selv og begynner å tvile på meg selv. De jeg sammenligner meg med er jo både eldre og har holdt på med det dem ønsker veldig lenge. Jeg må bare kjøre på og satse og ikke tenke så mye på andre mennesker, men heller meg selv! 

Ukens høydepunkt:
Det har skjedd så mye bra denne uken. Det er mye jeg er glad for og mye jeg er takknemlig for! Jeg har jo faktisk klart å holde meg helt uten snus denne uken, og det har vært overraskende enkelt. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort dette før! Jeg har kjøpt meg nikotinfri snus bare for at det skal bli litt enklere med de dårlige uvanene, men jeg har klart å holde meg uten snus og nikotin i snart en hel uke.
Jeg spiser litt mer enn jeg pleier, men det må jeg vell egentlig bare tåle haha.. Treningen og motivasjonen må virkelig komme snart haha..
Jeg kan vell ikke si at jeg har sluttet helt enda, for det er nok noen uker til med litt slit. Til nå går det i hvert fall veldig fint! Det har også vært masse fine eventer og sammenkomster denne uken som har vært utrolig morsomt. 

Ukens tanke:
Fremtiden skremmer meg! Jeg syntes det er så skummelt å tenke på at faktisk alt kan skje og man vet absolutt ingenting om hva fremtiden bringer. Det er nok ekstra skummelt for meg som ikke aner hva jeg faktisk har lyst til å gjøre. Jeg har alt av muligheter og kan virkelig gjøre alt jeg vil, problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg vil.. 

Ukens irritasjon:
Jeg gjør alt for mye for andre noen ganger uten å få noe tilbake. Jeg vet at man ikke alltid skal ha noe tilbake hvis man gjør andre en tjeneste, men noen ganger syntes jeg det går for langt. Jeg bryr meg så mye om andre mennesker og når jeg føler jeg ikke får den ”kjærligheten” tilbake blir jeg både skuffet, lei meg og irritert. 

Ukens antrekk:

GENSER/KJOLE FRA NLY HER. LIGNEDE BELTE FRA NLY HER. LIGNEDE STRØMPER FRA FALKE HER. LIGNEDE SKO FRA NLY HER. 

Ukens mest leste innlegg:

UKENS SPØRSMÅL – JEG HAR FÅTT BANK, JOBBEN MIN, HVORFOR HAR JEG SÅ MYE PENGER?? PARADISE HOTEL ++

JEG SLUTTER – DAGENE FREMOVER BLIR TØFFE OG HARDE.. 

MAXFACTOR EVENT – MASSE FINE BILDER OG ET FANTASTISK ANTREKK! ELSKER VIRKELIG DISSE BILDENE! 

6 kommentarer

Siste innlegg