Ukens spørsmål// Hvem hadde jeg sex med i Mexico? Første kyss, kranglet med Martine, sugardaddy, abort+

 Processed with VSCO with c1 preset

Hvor ofte trener du for å ha en så bra kropp?
Jeg trener faktisk ingenting. Jeg spiser heller sunt og prøver å holde kostholdet bedre! Jeg syntes det er dødskjedelig å trene, jeg er heller ikke så opptatt av det så jeg har nok ikke motivasjon nok til å begynne å trene ordentlig. Jeg har lyst til å trene, men jeg klarer bare ikke fordi jeg syntes det er utrolig kjedelig. Jeg burde nok prøve å finne noen treningsøvelser jeg syntes er morsomt!

Er ikke du og Martine venner lenger?
Jeg skjønner seriøst ikke hvor folk får dette fra haha? Nå er jeg på ferie og hun er også ute å reiser, da sier det seg selv at vi ikke er sammen. Vi er sammen veldig mye når vi er hjemme begge to selvom vi kanskje ikke snapper og oppdaterer dere på bloggen om det! Vi er fortsatt like gode venner som vi alltid har vært 🙂

Flaueste mensen opplevelse?
Jeg tror faktisk jeg ikke har hatt noen flaue mensen opplevelser. Jeg blør veldig lite når jeg har mensen og har derfor ikke blødd gjennom og slike ting. Jeg merker også veldig fort når jeg får mensen! Jeg er heldig der. 

Når fikk du ditt første kyss?
Det var faktisk ikke før på ungdomsskolen tror jeg. Jeg var veldig sent ute med akkurat det der, jeg husker jeg var den siste! Jeg brydde meg egentlig ikke så veldig mye om gutter på den tiden heller, det gjør jeg vell egentlig ikke nå heller haha! Jeg drev jo med sport og var alltid i hallen for å trene så jeg var sjelden ute med folk jeg gikk på skolen med. 

Hvem hadde du sex med i Mexico?
Jeg håper dere skjønner at jeg ikke har tenkt til å svare på det. Dette handler jo tross alt om en annen person også, så jeg syntes ikke det er innafor å skulle nevne navn. De fleste har jo gjettet og kan tenke seg til hvem det kan være, men jeg kommer aldri til å svare på det! Litt privatliv må være lov 😉

Hva tenker du om fremtiden? Drømmeyrke?
Jeg er veldig redd for fremtiden faktisk. Jeg hater at jeg ikke aner hva som kommer til å skje.. Jeg vet heller ikke hva jeg har lyst til og hvor jeg vil være om ti år. Eller jeg har selvfølgelig gjort meg opp noen tanker om hvor jeg ønsker å være og hva jeg ønsker å gjøre, men det er så sinnsykt vanskelig syntes jeg! Jeg vil klare å bli min egen sjef og jobbe når det passer meg. En A4 person er jeg absolutt ikke så en kontor jobb fra 0800-1600 passer meg ikke! 
Jeg har veldig lyst til å gå til en spådame faktisk, bare for å høre litt. Jeg syntes også sånne ting er utrolig fascinerende.

Har du hatt sugardaddy?
Det har jeg aldri hatt, men jeg kjenner mange som har hatt det! Det virker jo egentlig veldig kult syntes jeg, selvom jeg aldri kunne hatt det selv tror jeg! 

Hva er den største trusselen du har fått?
Det må vell være noe som at jeg burde dø. Jeg bryr meg veldig lite om slike kommentarer, jeg tror nok aldri denne personen hadde ropt det til meg på åpen gate! 

Har du blitt utsatt for utroskap?
Jeg håper ikke det haha.. Jeg har kun hatt en kjæreste som jeg har fortalt bittelitt om før! Dette med rettsaken husker dere.. 

Kan du ha flere storytimes?
Jaa, jeg elsker storytimes og skulle gjerne hatt hundrevis av dem. Jeg må bare komme på en hendelse å skrive om! Det er faktisk ganske vanskelig syntes jeg.. Hva er morsomt å lese om liksom? 

Hvis du var på en øde øy, hva ville du tatt med deg?
Hmm, det var et vanskelig spørsmål. Jeg hadde vell tatt med meg en kniv, fiskestang og fyrstikker haha. Telefonen ville jeg også egentlig tatt med meg, men hvor fort dør ikke den da? Det er jo ikke strøm på en øde øy. 

Har du noen gang blitt mobbet?
Ja, det har jeg også skrevet litt om før. Dette skjedde på barneskolen, det var vell egentlig da det var verst. Det endte med at jeg måtte bytte skole! Det var også litt utestengelser på ungdomsskolen! 

 Processed with VSCO with c1 preset

Hvorfor bor du med folk du ikke kjenner i Florida?
Hæ, jeg bor med folk jeg kjenner! Jeg er på besøk hos en venninne av meg som studerer her som bor med andre norske folk i et hus de leier. Alle er veldig hyggelige og jeg stor trives. 

Er det vondt å ta silikon?
Det er veldig forskjellig fra person til person. Jeg hadde veldig vondt! Jeg har laget en video hvor jeg snakker om alt som handler om puppene mine. Du kan se videoen HER

Kan du lage sminkevideoer?
Ja det har jeg veldig lyst til, men jeg føler jeg aldri får tid til det. Når jeg først skal begynne å sminke meg har jeg som regel veldig dårlig tid og da passer det ikke å filme. Skal jeg først filme en sminkevideo vil jeg gjøre det ordentlig. Jeg må nok sette av litt tid til det en dag for det er veldig mange som spør om det.

Hvis du kunnet byttet liv med hvilken som helst kjendis, hvem ville du valgt?
Kylie Jenner uten tvil. Jeg elsker henne og skulle gjerne kjent hvordan det faktisk er å leve som det hun gjør! 

Er det vanskelig med all oppmerksomheten dere får når dere er ute?
Nei, det syntes jeg egentlig ikke. Det kan selvfølgelig bli litt mye til tider, men jeg syntes det er mest morsomt og koselig! Love you.

Hva skal du stemme ved valget?
Jeg aner faktisk ikke. Jeg syntes det er skikkelig vanskelig, og jeg har heller ikke lagt meg så veldig mye opp i dette med politikk. Jeg burde nok gjøre det, og hvertfall ta en sånn test på nettet om hva jeg burde stemme på! 

Hvordan klarer du å holde oppe selvtilliten din når folk hater på deg?
Det er ikke så vanskelig. Jeg bryr meg lite om de få som velger å hate på meg! Jeg syntes egentlig bare synd på de som bruker all energien på å kommentere dritt og irritere seg over ting jeg gjør. Noen må ha et veldig kjedelig liv tenker jeg, de bryr seg jo mer om andre enn seg selv virker det som! 

Processed with VSCO with c1 preset

Hvor mye er klokken i Florida?
Akkurat nå er klokken 11:02. Vi ligger 6 timer bak norsk tid! 

Er det noe mellom deg og Kevin?
Nei. 

Hadde du tatt abort om du hadde blitt gravid nå?
Ja, det hadde jeg nok. Jeg er ikke klar for å bli mamma enda og jeg syntes det er helt grei å ta abort hvis man vet man ikke er klar og at barnet ikke hadde fått det noe bra. 

Når kommer episode 2 av ”Isabelle dater” på YouTube?
Jeg håper ikke det er så lenge til. Greien er jo at Martine skal finne dater til meg og jeg er en veldig kresen person hehe.. Det er veldig mange som gleder seg og maser om at det må komme en episode 2 snart, så jeg skjønner jo at vi må få rumpa i gir! 

13 kommentarer
    1. 1.Har du hatt noen dyr 2.Hvot mange hadde du sex med på pH 3.Har du KJ (Har du lyst på det) 3.Hvor mange KJ har du hatt? 4.Har du sett Martine naken ?.5 har du hatt sex med en jente før og har du hatt det med martine!

    2. Selvfølgelig skal du få ha et privat liv, men da skjønner jeg ikke hvorfor du skal dele at du hadde sex i Mexico i det hele tatt? Og du må jo også skjønne at når du deler det på bloggen så blir folk nysgjerrige på hvem det var..?

    3. Heii! Jeg har bare et lite spørsmål.. hva betyr “SugarDaddy”? Aldri hørt om d før xD sorry

    4. Hei. Jeg har kjøpt for mørk foundation, men er veldig bleik så er vanskelig å finne en som passer til meg. Har du noen tips til åssen jeg kan få en lysere foundation? Noe å blande den med?

    5. Skjønner ikke hvorfor du begynte å skryte av at du har hatt sex med noen i det hele tatt i mexico. Du vil jo ha oppmerksomhet på det, tydligvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg