En sykt kjip nyhet

Heihei alle mine fine, jeg håper alle sammen har hatt en nydelig helg og en fantastisk påske. Det har hvert fall jeg og gjengen! For øyeblikket sitter vi i bilen på vei ned fra fjellet. Jeg gleder meg faktisk skikkelig til å komme hjem å sove i min egen seng – borte bra, men hjemme er faktisk best.

Selvom påsken og dagene her har vært fantastisk så har det skjedd noe skikkelig kjipt.. Jeg får nesten lyst til å gråte, haha. Som jeg har nevnt tidligere på bloggen så vlogget jeg denne turen og har fått noen sykt fine bilder og videoer på kamera, men da jeg skulle pakke i sted fant jeg ikke kamera. Jeg er nesten 100% sikker på at det lå igjen hjemme på hytta jeg dro ut i går, så jeg skjønner ikke hvor det kan ha blitt av. Jeg håper virkelig en av de jeg var med har klart å fått det med seg, for det siste jeg vil er at noen random skal få tak i det.

Det er ikke kamera jeg er stresset for, det er minnekortet og alt av bilder og videoer jeg har der. Og det kjipeste av alt – det jeg har filmet denne turen er borte.. Så med mindre kamera mitt dukker opp blir det ikke noen påske vlogg på kanalen! Sykt kjipt, jeg vet.

Litt bildedryss fra disse dagene:

🐣🐣

 

4 kommentarer
    1. Å Isabelle!!!!
      Jeg har savnet deg så sykt mye jeg har vært på ferie i Mexico i påsken og jeg tok ikke med meg mobilen Mac-en eller noe sånt så derfor har jeg ikke fått rekket å lese bloggen din og følge med på sosiale medier og alt det der så det første jeg gjorde da jeg kom var å lese bloggen din.
      Moren min kommer fra Mexico så jeg er halvt meksikansk også har vi familie i Mexico så vi besøkte familien i påsken.
      JEG HAR SAVNET DEG SÅ SYKT MYE!!

    2. Så kjipt jeg som har gleden meg til den påske vlogg p et kamera er ganske dyrt så håper at du finer det så fort så mulig 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😕😕😕😕 du må være veldig bekymret for kamera lykke til på leting PS love you >3 du er best jeg vil bli deg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕💕💕❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    3. Håper du finner det igjen da 🙂 Kjedelig med sånt. Du vet at bildene dine ligger vannrett? Mulig det skal være sånn bare ville si fra, må skakke på hodet for å se flere av dem 😀

      1. Hei
        Uff.. det var kjipt og høre håper du finner det!
        Jeg er veldig glad i deg og din kanal🥰
        PS: alle må abonnere og trykke på bjella ved siden av for og bli en VIP.
        Skriv# om du er VIP
        #VIP
        Love u Isabelle

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg