Dette gjorde jeg hos NRK TV..

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Akkurat nå sitter jeg hjemme hos venninnen min Katrine og bare slapper litt av egentlig. Jeg har akkurat vært en tur innom NRK for å spille inn en reaksjons video på litt julelåter haha.. Alle skal jo lage julelåter for tiden, så det blir spennende å se hvilken sang som blir mest populær. Vår håper jeg, så fortsett å spill den av! ”Nå er det jul” – The sPLayers på Spotify og iTunes. Videoen der jeg reagerer på Mads Hansen sin nye låt kommer vel i morgen på YouTube kanalen til NRK. Den blir helt sikkert delt her på bloggen og mine andre kanaler så det er bare å følge med, den tror jeg blir morsomt. Så da får dere vite helt ærlig hva jeg syntes om låten hans 😉 

Litt senere i kveld er jeg invitert i hele to bursdager, så det er planen i dag. Nellie (som jeg feiret bursdag med forrige helg) har bursdag i dag, så gratulerer til Nellie – I love you. Også har typen til en annen venninne bursdag så jeg skal innom begge deler tenkte jeg. Det er så typisk at en dag jeg har planer så skjer det mye og alt krasjer, mens dager jeg ikke har noen planer er det ingenting som skjer. Flere som føler det sånn?

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 presetArtistene 😉 <3 😀 lol

Jeg håper du får en nydelig dag videre babes, vi blogges senere! Ta vare på hverandre, love you.

LINK TIL VÅR JULELÅT: TRYKK HER

3 kommentarer
    1. Er egentlig Agnete med i julesangen? Hvis ja hvorfor var hun ikke med live? Og man hørte henne ikke engang?? Elsker deg og du er driiiittt flink til å synge!!!!!! Men det hørtes ut som om dere lipsynca live, gjorde dere det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg