SANGEN ER UTE – HØR MEG SYNGE NÅ!!

 

LINK TIL LÅTEN VÅR: https://open.spotify.com/album/2aLk5ipoEhFc2DPggwOb11?si=lZmtJnvjRiGy5j00eSz9ZA

Herregud nå er det mange følelser ute å går, haha.. SANGEN VÅR ER NÅ UTE PÅ SPOTIFY OG ITUNES! Det er veldig mange som lurer på om vi kan legge den ut på YouTube og det kommer, vi må bare spille inn musikkvideo først. Det skal vi nemlig gjøre i helgen. Tenk at nå er jeg artist, haha – helt sykt! Dere som følger meg vet jo at jeg har hatt kjempe lyst til å lage en sang lenge, og nå endelig skjedde det – selvom det ikke var helt alene! Hvem vet, kanskje det også skjer 😉

Uansett, nå kan du høre sangen på spotify og itunes. Sangen heter ”NÅ ER DET JUL” og sangen kommer opp med en gang om du skriver det og navnene til en av oss som er med i sangen. Gjerne hør låten mange ganger og del den med alle vennene dine. Jeg og alle de andre ”artistene” hadde også satt utrolig stor pris på om du delte låten og sendte oss det på Insta, da skal du få shoutout. Send video av at og alle vennene dine danser og synger til sangen!!

Om du også lurer på når jeg synger i sangen, så er det faktisk meg helt på starten og nesten resten av sangen! Det er så gøy, hva syntes du om sangen??

 ❤️Elsker alle dere som allerede har hørt den, dere er virkelig best!! 

 

 

25 kommentarer

Siste innlegg