Slik var min bursdag – Bildedryss

Annonse – myselfie, excellentevent, ballroom

Også var det et år til neste gang ✨ Det er jeg litt glad for egentlig, Gud så slitsomt det er å være vertinne noen ganger! Uansett, shit så koselig og bra jeg hadde det i går. Tusen takk til alle som kom i bursdag, det ble mange etterhvert og det er jeg glad for. Selvom det plutselig også ble veldig tomt veldig fort også, haha.. Jeg og Nellie koste oss uansett i lag med alle våre gode venner! Dette blir en kveld jeg sent vil glemme.

Vi feiret bursdagen vår på Ballroom som er et super fint lokale (utested, eventsted, idontknow) her i Oslo, det kommer dere til å se i bursdagsvloggen min som kommer ut de nærmeste dagene! Vi hadde også masse ballonger og pynt fra ExcellentEvent som er en nettside med super mye fint til festing og lignende. Om du trenger pynt til noe så anbefaler jeg dem på det sterkeste! Det beste av alt var jo så klart fotoboksen som var veldig populær hele kvelden. Den er fra myselfie.no og er veldig enkel og bra! Alt dette viser jeg også bedre i videoen som kommer. Gled dere til den!

Det er forresten veldig mange som lurer på hvordan jeg har fikset denne fine fotoveggen og det er det faktisk pappa som har ordnet for meg så om du vil ha lik får du kontakte papirdekk.no haha!

Nå har jeg akkurat våknet hjemme og har egentlig litt fylleangst uten å skjønne helt hvorfor, jeg får liksom alltid det dagen derpå.. Jaja, nå skal jeg uansett straks stå opp å fikse meg. I dag skal jeg nemlig på en veldig spennende innspilling jeg helt sikkert kan fortelle dere om senere i dag!

Ha en nydelig dag videre babes, ta vare på hverandre så blogges vi senere!

16 kommentarer

Siste innlegg