For 22 år siden & Mine bursdagsplaner

HURRA FOR MEG🎉 

I dag er det 22 år siden jeg sklei ut av mamma og kom til denne verden, herregud tenkt at jeg er 22 år gammel. Jeg føler meg både mye eldre og mye yngre på samme tid. I natt lå jeg faktisk å gråt, jeg blir så stresset og redd for alt mulig egentlig. Akkurat sånn var det i fjor også! Hver gang det er jeg som skal arrangere noe, ha meetups, bursdag og slike ting er jeg alltid livredd for en ting og det er at ingen skal dukke opp. Jeg er livredd for det! Selvom jeg vet hvor mange som kommer og innerst inne vet at kvelden blir bra så er jeg redd for at plutselig ingen dukker opp. 

Dagen i dag startet med at jeg ble vekt på sengen med fine gaver, bursdagssang og at frokosten var klar. Så klart bacon og det jeg liker best! Til nå har jeg egentlig bare vært litt på Instagram og snakket med en haug av mennesker. Tusen hjertelig takk til alle dere som har sendt meg gratulasjoner – klokken er bare 1330 og jeg har fått flere tusen hilsner, jeg sette utrolig stor pris på dere alle sammen. Jeg er virkelig heldig!

Senere i kveld er det tid for en skikkelig fest sammen med masse kule folk. Jeg skal feire bursdagen min sammen med fineste Nellie som har bursdag om noen dager og det kommer over 100 (håper jeg, hehe) i bursdagen vår. Jeg har vlogget litt til nå og planlegger å vlogge resten av dagen også. Bilder kommer så klart også til å bli tatt. Så nå skal jeg straks begynne å fikse meg før turen går ned til lokalet for å pynte. Shit så fint det kommer til å bli! Vi har fikset masse pynte ting som kommer til å se helt amazing ut. 

Jeg håper du får en nydelig dag videre, det skal jeg! Husk å ta vare på alle rundt deg, vi blogges senere! Love you all.

❤️FOR 22 ÅR SIDEN OG TIL NÅ:

15 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen Isabelle❤️❤️ Kooos deg masse og ikke la noen ødelegge dagen din!❤️ Håper du ser denne❤️Stor fan av deg💛💛

    2. Gratulerer så mye med dagen Isabelle❤❤❤ Hvis noen gir eller har gitt deg hat idag, så si ifra så drar jeg å banker dem for deg🎂🎂🎂

    3. Du kler mørkt hår,og du kler mindre LEPPER!! Forstår ikke, at du ikke ser det selv!! Så deg på TV, og du kan virkelig se hvor klumpete og rare de ser ut!! Grattis med dagen!

    4. ELSKER DEG!!!😘 Du er best!!🥰 Kos deg masse denne helga😉
      Kan du lage en challenge-video av en eller annen challenge? PS: DIGGER DEG!! 😚😚 Fortsett å være den du er…..💖 Kun du vet hvordan du er og vil være;)😍
      Mvh: STØRSTE fan’en din!!😚😍🥰❤️😘

    5. Shiiiit Isabelle! På det nest nederst til høyre bildet det du tok bilde av deg selv i speilet med den hestehalen var du såååå fin! Det ligna jo nesten ikke på deg, men når du var sånn ca 11/12/13 år så ligna du skikkelig på deg selv nå!😻 Du er så nydelig! Husk det!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg