Verdens beste overraskelse

Hallo alle sammen, og god fredag! Endelig er det helg og litt fri fra hverdagen. I går hadde jeg en veldig fin dag med en super hyggelig overraskelse jeg ikke trodde kom til å skje i det hele tatt. Jeg har jo bursdag imorgen, og i den anledning ville mamma og stefaren min gjøre noe hyggelig for meg. Vi gikk derfor ut å spiste og jeg hadde ingen aning om hva som kom til å skje.

Plutselig dukker pappa, stemoren min og de andre søsknene mine opp og jeg fikk sjokk da jeg fant ut at alle sammen skulle spise sammen! Altså, mamma og pappa, stemoren min og stefaren min og alle mine fire søsken var samlet og spiste middag sammen på restaurant. Creds til dem som både klarte å holde en hemmelighet for meg, men også creds for at alle de jeg bryr meg mest om faktisk kommer så godt overens! Det har aldri skjedd før at alle vi er samlet på en plass sammen før, veldig koselig.

Det er kanskje ikke så stress og negativt å ha bursdag likevell, haha! De siste årene har jeg jo kun vært stresset på mine bursdager og det har nesten vært sånn at jeg ikke vil ha bursdag. Både fordi jeg ikke vil bli eldre, men også fordi det rett og slett har vært stress med planlegging og alt som skal skje. Jeg merker at dette blir en bra bursdagshelg, og jeg gleder meg som et lite barn til imorgen. Da blir det fest! Jeg håper alle får en nydelig dag videre og tar vare på hverandre.

Ukens spørsmål kommer forresten i kveld (tror jeg) så hvis det er noe du lurer på er det bare p legge igjen en kommentar. Jeg skal prøve å få svart på alt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg