Jeg var på TV innspilling til…

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. I dag har jeg vært på en liten TV innspilling, noe som alltid er like morsomt. Som de fleste helt sikkert har fått med seg så skal jeg sammen med fire andre Youtubere gi ut en julelåt og i den anledning hadde God kveld Norge lyst til å filme med oss og intervjue oss! Vi snakket masse om sangen, men også andre ting.

Jeg er litt usikker på når dette kommer på TV, men enten neste lørdag eller lørdagen etter. Nå er det jo ikke lenge til sangen kommer ut i det hele tatt! Den kommer faktisk allerede ut neste uke, den 16. November. Jeg håper alle er klare, det blir så bra.

Nå er jeg på vei ut for å spise og kose meg med familien – jeg har jo bursdag nå på lørdag, derfor hadde mamma og dem lyst til å gjøre noe hyggelig for meg! Så jeg vet faktisk ikke helt hva planen er eller hvor vi skal spise enda, men en ting er jeg sikker på og det er at dette blir en koselig kveld. Tenk at jeg snart er 22 år, uff tiden går så fort!

Uansett, jeg håper alle får en nydelig dag videre. Ta vare på hverandre så blogges vi snart. Love you all!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg