Sangen er klar, deprimert & min bursdag!!

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Nå er jeg hjemme og har egentlig masse ting jeg skal gjøre. I dag er jeg nødt til å fikse meg, filme flere videoer og jobbe litt med andre ting. Jeg føler tiden løper fra meg hele tiden, jeg trenger flere timer i døgnet haha! 

Ukens høydepunkt:
Vi har fått første utkast av sangen vår der vi synger!! Det er så kult og jeg gleder meg masse til jeg kan vise dere sangen vår, det blir så gøy og jeg tror mange av dere kommer til å digge sangen. Låten vår kommer ut den 16. november så da skal alle få høre den. Vi skal også lage musikkvideo så det blir gøy, det er bare å glede seg folkens. Denne uken har det også skjedd masse andre morsomme ting! Det har jo blant annet vært Halloween, jeg har vært en del med familie denne uken og helgen. Det gjør meg glad! 

Ukens nedtur:
Det blir så fort mørkt ute og da har jeg en tendens til å bli litt deppa og lei.. Vintertid er noe jeg ikke setter pris på i det hele tatt og jeg skulle gjerne hatt sommer og sol året rundt! Jeg merkelig skikkelig på kroppen at jeg ikke liker denne tiden av året. Alt blir liksom så mye tyngre og vanskeligere. Kanskje du har noen tips til meg angående vinter depresjon? I need it, haha.

Ukens irritasjon:
Denne uken er det veldig lite som har irritert meg, noe som så klart er veldig deilig. Det var en dag forrige uke jeg merket at jeg var på vei til å bli syk, heldigvis har det forsvunnet og jeg blir forhåpentligvis ikke syk i nærmeste fremtid. Det er virkelig noe av det verste jeg vet for om jeg først blir syk så blir jeg skikkelig syk og sengeliggende i over en uke! Det er irriterende det..

Ukens tanke:
Denne uken har jeg faktisk hatt sykt mye å gjøre og det er det jeg digger og elsker. Jeg skulle ønske hver eneste uke og hver eneste dag var travel, for da merker jeg at jeg får ting gjort. Jeg skal jo også feire bursdagen min til helgen (10. november, på min ekte bursdag) og det er noe jeg har stresset litt over haha.. Nellie og jeg feirer jo sammen og vi har invitert haugevis med folk og det trengs planlegging! Heldigvis er så å si alt på plass nå og jeg kan bare glede meg til lørdag. Det er mange som spør om jeg kan vlogge på bursdagen min og ja, det er planen.

Ukens antrekk:

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

HATT – HER

BUKSE – HER

LIGNENDE KÅPE – HER

Ukens YouTube video:

air2sKUuK7I
(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)

Ukens mest leste innlegg:

Ukens spørsmål

Ikke gjør denne feilen!

Dette var så koselig – Familien min

🌸🌸🌸

9 kommentarer
    1. Det ser ut som at du holder inne en latterkrampe, samtidig som du må gråte på outfitbilde nr 2 🙂

    2. Nei det gjør det ikke anonym over her.. Jævlig respektløst og barnslig! Du er nydelig Isabelle og blir lei meg når du gang på gang sier deg enig i hva folk kritiserer om utseendet ditt.. Alle er nydelig slik vi er, de som sier noe annet er bare teite. Much love <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg