Ukens spørsmål

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Hva skal sangen din handle om?
Vi lager en julesang så sangen skal i hovedsak handle om julen! Jeg tror det kommer til å bli veldig bra. Gled dere!

Er du flink til å synge liksom?
Hehe, jeg vil ikke akkurat si at jeg er sånn suuper flink til å synge, men jeg er nok ikke helt tonedøv. Nå kommer jo snart sangen ut så da får dere alle sammen høre!

Hva syntes faren din om at du tok silikon? Hva sa han?
På den tiden hadde jeg faktisk veldig lite kontakt med pappa, mye dårligere kontakt enn det vi har nå så jeg fortalte faktisk ikke han at jeg tok det. Men han sa vel egentlig ikke sånn kjempe masse da jeg fortalte han det etterpå! 

Har du noen bilder av deg selv naken før du tok silikon?
Ja, men de har ingen sett og ingen skal nok heller ikke få se dem haha.. 

Hvem er alle de andre YouTuberne du skal lage sang med?
Det er meg, Stina Talling, Agnetesh, Murdrocks og Herman Dahl.

Tjener du penger på Instagram?
Jeg tjener penger når jeg reklamerer for noe bare!

Hva heter sangen dere lager?
Litt usikker på hva den skal hete faktisk! 

Processed with VSCO with c1 preset

Skjulte du for moren din at du hadde fått mensen da du fikk det?
Nei, det gjorde jeg vel ikke. Ikke så veldig lenge isåfall!

Skal du være med på Ex on the beach?
Nei!

Kan du skrive en setning av sangen din?
Neiii, dere må vente å se! Jeg gleder meg kjempe masse til å vise dere hva vi har jobbet med. Wohoo!

Kunne du laget en video sammen med en fan?
Jaaa, det har jeg faktisk lyst til. Men hvordan skal jeg eventuelt gjøre det? Forslag?

Hvis du måtte velge mellom blogg og YouTube, hva ville du valgt?
Da hadde jeg nok valgt YouTube!

Skal du ikke ha en 40k spesial på YouTube?
Jeg vet ikke, tror ikke det. Jeg vil liksom at alle videoen mine skal være spesielle!

Hvordan kom dere på å lage en julelåt?
Det var faktisk jeg som snakket om det først og hadde lyst til å lage en sang alene. Men så ble jeg og splay enige om å få med flere og få til noe morsomt med mange YouTubere! 

Hvem er din beste venn, om du kun får velge en?
Det må nok være Katrine som jeg har kjent hele livet!

Har du klint med en jente før?
Ja, mange ganger haha! 

Vil du gifte deg en gang i fremtiden?
Jeg aner faktisk ikke.. Både ja og nei! Det virker jo veldig koselig og jeg vil ha en slik stor fest, men jeg tror liksom ikke på ekteskap og at man er nødt til å gifte seg!

Hvem av de du skal lage sang med liker du best?
Hahah, liker alle sammen veldig godt. Men jeg kjenner jo best Agnete!

Hvilken linje gikk du på VGS?
Jeg gikk service og samferdsel!

Når kommer sangen ut på Spotify?
Den kommer i november faktisk. Litt usikker på akkurat hvilken dato det var, men tror det var 16. eller 17. november! Ikke så lenge til med andre ord.

Hvordan blir du når du har mensen? Får du vondt?
Jeg får egentlig ikke sånn veldig vondt og merker ikke sånn kjempe stor forskjell på kroppen! Bare at jeg får lyst på godteri og forskjellige ting, haha.

Har du noen gang tenkt på å skrive bok om livet ditt?
Nei det kommer jeg nok ikke til å gjøre. Det hadde nok ikke blitt en veldig spennende bok, men kanskje om noe annet enn livet mitt haha!

Hva skal du i dag?
I dag skal jeg faktisk på Halloween fest hos Nellie!

Hvor gammel var du da du begynte å ha ofte sex osv?
Da var jeg vel 16 år og fikk meg kjæreste!

Kan du ta DNA test?
Ja, det har jeg faktisk skikkelig lyst til. Vil finne ut akkurat hvor jeg er fra! Syntes slike ting er veldig spennende!

Er du forelsket i noen nå?
Nei, dessverre..

Hvordan har du det?
Jeg har det helt greit! Tusen takk som spør <3

Liker du ostepop?
Ja, elsker ostepop! Namnam.

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg