I dag skjer det

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. I dag skjer det endelig noe veldig kult som jeg kan fortelle dere og har gledet meg veldig mye til! Som de fleste helt sikkert har fått med seg så skal jeg sammen med et par andre YouTubere lage en sang og i dag er faktisk dagen vi skal i studio for å spille inn låten. Jeg både gruer meg og gleder meg veldig og er utrolig spent på hvordan dette kommer til å gå. Tenk at jeg liksom skal stå å synge til en mikrofon i dag? Det har jeg aldri gjort før, selvom jeg lenge har ønsket å lage en låt. Hvem vet? Om dette går bra, skal du ikke se bort i fra at det kanskje kommer enda en sang haha.

Ønsk meg lykke til da babes! Hvem gleder seg? Forresten så tenkte jeg å ha ukens spørsmål imorgen, så hvis det er noe du lurer på er det bare å legge igjen en kommentar i dette innlegget så skal jeg nok få svart. Jeg må godkjenne alle kommentarer som kommer inn før de publiseres, men jeg ser alt og kommer til å lese og eventuelt svare imorgen her på bloggen! 

Ellers får du ha en nydelig fredag videre, god helg alle sammen♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg