Jeg reagerer til da jeg var på Paradise Hotel… FLAUT!

Hallo alle mine fine! Da var det endelig tid for en ny video på kanalen min, og denne gangen en video jeg tror veldig mange kommer til å syntes er kul og morsom å se. Jeg reagerer nemlig til da jeg sjekket inn på Paradise Hotel. Jeg må bare si det at dette var faktisk noe jeg ikke hadde lyst til og jeg er skikkelig flau, haha! Men det er vell litt av moroa. Agnete tvang meg nærmest og det endte jo opp med at jeg fikk en bra video å vise dere, så jeg klager ikke. 

Agnete ble enig om at hun skal melde seg på Paradise Hotel om denne videoen får 10 000 likes, så gå inn på YouTube å lik denne videoen, det er så gøy hvis vi faktisk klarer det! Vi lagde også en video på Agnete sin kanal, så gjerne sjekk ut den også.

fZS369LZUQo

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)

 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg